• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Asså... 20tum! :D:D:D
    jag ska aldrig mer klaga på grabbens 28 tumm-icke plattskärm. :D

• Sister of the Night

Va? Vad är det för fel på 20" TV??? :o

• viktualia

Muffins - kanske har du missat hur fantastiskt ointresserad jag är av TV.... eller så har du förstått men är nöjd över pojkvännens och ditt eget val av TV.

Maken och jag äger både video och DVD. Ingen av dem används. Har tittat på video en gång (hyrt film alltså) och noll gånger på DVD. Inte min grej.

Vi är olika vi människor... (kan kanske knäcka dig med att berätta att jag ÄGER en egen TV. Den är på 14 tum och står just nu i mina föräldrars vardagsrum - sedan deras gamla gick sönder och de är lite sega på att köpa en ny..

Sis - jag gillar att samla på saker.. men inte brudklänningen som ALDRIG mer kommer till användning och som dessutom tar upp en massa plats i garderoben..

• Sister of the Night

Misstänker att de gör det. Jag har en balklänning som suger en hel del av den garderob den håller till i.

Nåja. Jag är inte där är! ;)

• Sister of the Night

*där än, skulle det ju va!

• Sister of the Night

Självsitter jag faktiskt och sneglar på TV medan jag surfar här. Det är ett program om Mette-Marit (nåja, ett avsnitt snarare) och det kan ju vara intressant.

och så kommer den där eländiga reklamen om Lactal.... oftast när man fikar framför TV:n, faktiskt :(
    Tänk er själva, man sitter där och äter smaskig krämbulleellernåt och så börjar den där doktorn förklara om "illaluktande flytningar".... Uuuuh.

Kan det vara dagens I-landsproblem månne..? :) :?

• viktualia

Sis - fniss fniss... farligt med TV-reklam! man ska alltid zappa bort det!

Nu ska jag skynda mig i säng - brukar ta en evighet... ha ha....

Godnatt och nattpasset- ha det så skoj!

• Sister of the Night

Gonatt Vicks! *vinkar med nutte-filten* ;) :)

• Telemarkgrrl

Oh jag har förlorat mig i en så himla spännande bok, kommer nog inte att kunna gå och lägga mig innan den är färdigläst och med tanke på hur många hundra sidor det är kvar så blir det väl fram emot gryningen. :)

Men natti natti på er! :p:p:p

• Sister of the Night

Natti Tellis!
    *vinkar med en liten rosavitrutig näsuk*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3