• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Nenne och Vickan, men varför gör ni inte som jag? Jag tar en vagn och fyller den och sen låter jag maken bära hem det. :D:D

• MuffinsTönt

Det ser fult också. Jag tror att det är för ädre som inte kan gå och bära på korgen eller om man har för mkt. Men annars ser det bara "fjompigt" ut. I like it!!! :D

• Sister of the Night

Heheheheheeee...:D

• Jamsan

haha
    satt just och funderade på mat och att jag och sambon borde storhandla i veckan, så tittar jag in här och ni pratar om just det Hjälp är jag synsk...

HEJ på ER och God morgon
    Allt bra med alla?!
    Jag ska kanske läsa ikapp lite så jag inte missat nåt viktigt!

• Jamsan

Förresten ang. vagnar så har det ju kommit minivagnar där man kan ställa korgen på. SMART! Jag lyckas alltid köpa för mycket mat så jag svär för mig själv när jag går hem. Dessutom har vi en låååååååång backe för att komma upp till vårt hus...

• MuffinsTönt

Vet du vad jag gjorde igår,Sis? I brist av vettigare arbetsuppg. Jag gick in på Eniro och försökte lista ut var DU kan bo. Hahaha!!! Hittade en massa städer med namn. Attans! Kan inte du bo på ett djurrelaterat stad? :?

• Sister of the Night

Syltis

Hej :)

åhå!! Det lutar åt att trådens ämne för dagen blir "Så bygger du din egen lilla motordrivna kundvagn!" :D
    Har jag rätt tro?

Muffin

Hahahaha, den var bra den :D :D :D
    Du bara försöker å försöker.... *fniss!*

• viktualia

Telestubben - jag har väldigt sällan sällskap av maken när jag handlar mat.. och skulle jag dra med honom så skulle han säkert ta BILEN den latmasken... och KÖRA runt kvarteret för att komma till affärn.. så näpp.. jag handlar själv... hi hi hi

Muffins - kul att det är nån som ids kämpa med Sis hemlisar... rapportera om du lyckas.. ha ha...

Sis - din fåntratt - du får skylla dig själv... för om du håller dig långt undan Sthlm så missar du våra träffar...

Min teori - Sis bor i nån gudsförgäten håla a la Katrineholm, Mariestad eller så.. Jobbar i industrin men trivs inte med det. Sambon har inte heller fast jobb och både Sis och sambon vill till storstan.

• Sister of the Night

*Nyfiken Sister anhåller om svar*

Vad sökte du på egentligen...?

• Sister of the Night

Vicks

"Fåntratt"! HAHAHA!!! JAg ÄLSKAR det uttrycket!! :D :D :D
    Men vad är det jag får skylla mig själv för...`
    *Vad har jag NU skrivit...?*

Åh, nice guess.
    Fast inte helt rätt. Jag arbetar gärna inom industrirelaterade yrken.
    Och sambon har verkligen ingen dragning till City... :(

Men JAG HAR!!! :D

Så Vicks - vi är i en ganska likartad situation...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3