• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

*sniff sniff*
    känner jag lukten av snusk här inne

• viktualia

japp.. vi närmade oss lite snusk.. men sen blev det lunch.. åtminstone i min värld...

• Oms

tjenis penis!

är hemma o vabbar idag... dottern hade sååå ont i magen imorse så jag blev hemma. ska nog gå o jobba snart eller kanske gå o stöd handla lite saker som inte fanns på stormarkanden vi besökte igår (dvs hudvårdsprodukter).

storhanda ÄR bra. den dagen ni andra får barn förstår ni vad jag menar... och speciellt om ni bor i min dyra stadsdel så förstår ni mig ännu mera... köttfärs över 70kr/kg, fun light saft för 35kr st, paprika 69.90kr/kg tex är bara några exempel på priserna i min lokala butik...

och ja, jag gör som dig , skriver listan efter varornas placering i butiken, mkt smidigt och man riskerar inte att missa ngt! när jag storhandlar åker jag m min väninna som sen sjussar hem varorna till min dörr. min man vill gärna följa med men jag föredrar att han e hemma m O under tidne istället, men om något år, då O kan vara hemma själv på kvällen, så får han följa m igen.

igår fyllde jag 7 papperskassar och 4 plastkassar, och det e liiite svårt att bära hem själv:)

• Telemarkgrrl

Sis: JAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIILLLL HAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJLLLLLLL NUUUUUUUUU!!!!!:D:D:D

Vickan: "... jag har väldigt sällan sällskap av maken när jag handlar mat.. så näpp.. jag handlar själv..." - och du ska kalla dig feminist?! ;););)

• Telemarkgrrl

Och Omsan också! Vad är det för kvinnosakskvinnor vi har i den här tråden egentligen?? ;););)

• Oms

Tubbies - det e ju det jag e! skulle maken följa med - vem skulle då ta hand om dottern?

• viktualia

Öööö Telestubben.. man måste väl inte DELA på alla arbetsuppgifter för att det ska bli jämställt. hm.. och den senaste tiden har maken DEFINITIVT lagt ner mer tid på hushållet än jag...

... och matinköp råkar vara min humor snarare än hans...

• Telemarkgrrl

Tja, jag tycker inte att det är SÅ kul att handla att jag skulle göra det varje gång. Men smaken är som baken.

• viktualia

jag tycker att det är mycket skojigare att handla än att tvätta kläder - promise! och maken har både tvättat, sorterat och strukit allt plus städat delar av lägenheten i helgen... har inte dåligt samvete men nästan...

• viktualia

mennnnnnnnnn för lite snusk och för mycket seriöst här ett tag...

inget pittpartaj på g?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3