• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Party!!! Ja! Men vad är dem andra? *skååål*

• Snart så....

Majsan, hahaha mår prima nu och det är bara min chef + en kompis/kollega som vet om det.

Usch vilken hemsk chef du har haft, skönt att slippa honom nu :)

• viktualia

Oh Noooooo

Mas-Janne kom just inkutandes på mitt kontor.. vad i hela friden!?!? Min rumskompis har inte märkt något.. men snart gör han väl det.. och hur ska man förklara?!?!

Mas- Janne har parkerat sig på golvet nedanför min stol.. hm... med siktet inställt på mina nedre regioner... HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!

• Jamsan

Shoppingen går fint! Vill ha en Tiger-kostym men den kostar 4000 kr men annars har jag laddat upp med nya toppar. Måste bara hitta några finbyxor! Jag har idag bara massa jeans..

Muffins! Gärna pompom på fredag Tack

Chefen på nästa ställe är UNDERBAR! känns så kul och härligt!

och pittpartaj var det ju! Jag kan behöva det eftersom det varit lugnt på den fronten hemma efter lingon vecka och sjukvecka

skål på er pittar

• MuffinsTönt

Vickan
    Va? Är Janne hos dig? Trodde han har försvunnit.
    Du får locka bort honom med hmm... Tequila eller nåt. Eller ge Linda Rosings adress till honom.

• MuffinsTönt

*piiip*
    :?
    *piiiiiip*
    :?

• Jamsan

Sorry Vickan! Jag tar inte ansvar för Jannes handlingar i framtiden han tillhör inte min personlighet längre...
    Som sagt Charles von präktarsel har intagit min själ nu. Han är vidrig
    50 bast är han och efter två glas champagne tror han att han är 25 och går och tafsar alla bimbotjejer kring Stureplan både fram och bak

• viktualia

*pust*

Det gick förbi nån snygg studentska och Janne sprang efter henne ute i korridoren...

...så nu har jag arbetsro minsann...

Majsan - Om du har gott om tid nån gång så kan jag tipsa om att det finns ett outlet i Vingåker där de säljer Tigerkostymer. Jag är spekulant själv - ska bara ha tid/möjlighet att åka dit.....www.vfo.nu/

• Telemarkgrrl

Vickan, jag HAR ju bönat och bett.

Snartis, jo tack, det är över all förväntan faktiskt! Jag är så nöjd med att jag bytte att jag nästan retar mig på att jag inte gjorde det tidigare. :)

• viktualia

jag blev av med Janne rätt snabbt... så det hann knappt störa mig... Charles von präktarsel lät inte som nån som hotar mig som verkligen inte ser ut som nån Stureplansbrud.. ha ha ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3