• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

KIKAR IN O SÄGER HEJ... *caps lock? djv-la unge o va på allt;)*

dagen har vait bra - underbart att va hemma så här, har sååååå mkt energi *stackars min man - vårt första samtal idag gick ut på att han var sååå trött och så har det fortsatt - han ville knappt gå o träna ikväll*

vi har designat inbjudningskort till dotterns kommande tjejmiddag så jag har en mkt nöjd dotter som jag nu ska natta om ngn minut, återkommer efter det:)

• Oms

o här var man själv... vickan, tubbies o övriga dagsskiftare har väl knoppat in, Sis den rackarn kommer senare och Muffinsen har gett upp...

lonely, i'm so lonely... *e liiite torsk på Akon, charmigare kille finns det ju inte plus att jag gillar hans musik*

Har inte sett till Pela idag?

och JEESSSSSSIIIIEEEEEE VAAAARRR ÄÄÄÄÄÄRRR DUUUUU??? *skriker mig hes här*

• Oms

Det var en kyckling som hette gullefjun...som skulle gå på en promenaaaad...

• MuffinsTönt

Hej Oms!
    jag kollar på tv. Ska nog gå o lägga mig. Spinngen tog mina sista krafter. Vi ses imorrn, vettja!

Dröm sött! :p

• Sister of the Night

*Nattskiftet loggar in*

• Sister of the Night

*nattskiftet blir dum i huvet av ekot härinne och loggar ut*

• Makens Pela

Morgonpasset kliver på!

Attans vad ni skriver, hinner för tillfället inte läsa i kapp men jag hoppas att alla mår bra!

Förhoppningsvis kommer arbetsbördan lätta snart så jag hinner läsa och skriva lite här!

Ha det gôtt!

• MuffinsTönt

Morrn morrn! *piip* *muffin drar sitt stämpelkort*

Usch! va tidigt det är. *går tillbaks och sover lite till*

• viktualia

Vickan har landat på jobbet. Dagen inleddes med att datorn APSELUT skulle uppdatera IE till version 7 nånting... extermt omständig procedur innan det gick att sätta igång och surfa igen... *suckar*

Jaja.. annars är det strålande! ska ju äta middag med FruLlis ikväll!

• Oms

här e jag! i tfn med väninnan som diskuterar sin framtid m sturlpelle mannen... en underbar kille men som inte vet vad han vill - eller jo det vet han men inte hur han ska få plats m väninnan o hennes barn i sitt liv...

ska försöka avsluta det samtlet o börja joba nu

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3