• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Näeeee den där uppgraderingen till IE version 7 var verkligen bara ruttet! så nu har jag fått mecka för att få bort den... 30 min arbetstid till en massa dumt jox!

jaja.. dags för fika!

• Jamsan

Omsan! Läste snabbt och trodde du skrev Stureplansmannen och jag tänkte VA????
    Är Charles på din vännina?!! snuskhummer..

Hej och Godmorgon alla!
    Kom till jobbet nu efter en mysig morgon med sambon, han fyller år idag så idag var det min tur att bjuda på mysfrukost med tända ljus

Nästa sista dan idag på gammeljobbet
    wiiiiiiiiiiii vad skönt!

• Jamsan

Men vad lugnt det är här?! Hur ska det gå med att ta vårat gamla rekord om det ska fortsätta såhär... jag ska ju inte säga nåt eftersom jag inte alls hunnit skriva och vara här så mycket men ändå!

Alla verkar jobba hårt numera

Vickan och Tellis! Ikväll ska vi ut och käka, jag skulle vilja gå till den libanesiska rest. ni var på.. Visst var ni nöjda med den?!

• viktualia

Majsan - vi var jättenöjda men vi åt ALLDELES för mycket mat.. ha ha.. jag tror att vi beställde 20 meze till två pers.. den maten hade räckt till 6 pers lugnt.

• Makens Pela

äh, vad svårt det är att jobba när man inte har något skrivbord.
    Sitter just nu på lånad plats. Det bästa med det är att jag slipper ta telefon det sämsta är att jag har inte alla grejer jag behöver.

Jag vill ha mitt skrivbord nu!

• Makens Pela

Libanesiska restaurang mums vad gott.

Var låg den och är den öppen på dagen också?

• MuffinsTönt

Hej igen! :D

Jag läste OXÅ "stureplansmannen". Trodde det var nån bratz din väninna hade fått på halsen.

Grattis till Majsans sambo! *pom pom*

Nu för tiden jobbar dem fleesta istället för hänga här. :( Men det är iofs bra! *hmm...*

Nu... brunchdags!

• Jamsan

Ok Vickan! Då behöver jag inte äta nån lunch idag då Var det bra priser också?

• Makens Pela

Hörrdu Muffins, du får allt checka ut dig om du ska sova...instämplad på BT men sova istället gills inte!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3