• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

nenne78 - kom till min håla och låt maken segelflyga med min make!!! Det ska Telestubben göra!

• nenne78

vickan... hey... Kanske det... Men han fyller ju år i slutet av september och det brukar ju blåsa en hel del...

• viktualia

Nenne - man kan inte segelflyga hur sent som helst.. det beror på termiken... men ett tag in i september funkar det. Vilket datum är det? Kan föra frågan vidare till maken!

• nenne78

28:e
    samma dag som estonia sjönk, bara det säger ju en hel del om höststormarna..

• nenne78

hihihi, tackar... jag ska fundera... vet ju var du finns i så fall.

• Oms

nu går jag hem - roligar saker finns det än att jobba säger hon som har noll motivation idag....

frånvaron kan dock bli kortvarig då maken har match ikväll...:)

tjingeling!

• Telemarkgrrl

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRDIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!! (Ni som var med på 70-talet kan läsa det där med Sigrids röst:))

Nu ska jag nog passa på att gå hem innan nån kommer på något mer som måste göras idag. :)

Men kolla in det här underbara bröllopsfotot!! www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/539699.htm

(Fniss, det var nog första gången som jag pratar bröllop här inne på BT;))

• nenne78

telestubben
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahah!!! snyggt! :-d

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3