• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Nä, jag tror att jag är avstängd från BT, jag hamnat i filtret fem gånger nu och jag skriver verkligen ingenting fel!

• Telemarkgrrl

Jaså, det gick igenom?! Jag fattar verkligen NADA!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Haha! Trevlig start på dan Telegirl. :D

Morrn förresten! :?

• Telemarkgrrl

Okej, nu börjar det klarna. Jag tror att jag fastnar i filtret för att jag skriver ett av era smeknamn. Nu kan jag ju inte upprepa det eftersom BT tydligen tycker att det är snuskigt eller nåt men jag kanske får säga så mycket att att det börjar på P och sen låter det precis som ett av mina smeknamn fast mitt börjar på T. :)

Jaja, jag har ingen aning om varför BT anser det vara olämpligt men jag ska inte upprepa det och jag ber tusen gånger om ursäkt! Snälla, ta inte bort mina inlägg och ge mig inte nån varning!

• Sister of the Night

Tellis

Hände mig häromdan.
    Mycket märkligt om jag får säga det själv :D
    Har filat på det du bad om :)

Japp, här sitter jag IGEN fast jag verkligen inte borde. Så nu jäklar är det banne mig dags att ge sig :D

PS.kolla in dagens I-landproblem bland trådarna.

10 poäng till den som lyckas hitta det.

Ledtråd: Försök inte glädja folk i onödan.

*loggar ut för 2:a gången*

• Telemarkgrrl

Sis, det var inte så svårt att hitta den! :D Ja, du käre värld, det kan inte vara lätt att vara i den killens skor. Man tycker lite synd om honom.

• MuffinsTönt

Tellis, jag kommer inte på det smeknamn du använde. Fortfarande nyvaken. :?

Vilken (o)trevlig tjej. Jag skulle HOPPA av glädje och chock om min kille skulle göra ngt överraskning till mig. :?:D

Hihi! Det måste jag berätta för honom.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3