• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Jag vill inte jobba och kan inte jobba heller! Vårt system "dog" precis och jag har inte tid med det!!!!!!!!!!!

• Makens Pela

Vickan!
    Du vill inte bli Direktör i min kommun? Det finns två jobb i kommunen som är direktörsjobb. Det vore väl nått?

Eller detta: Kvalificerad projektledare inom fastighetsförvaltning/exploatering?

• viktualia

Pela - ha ha.. vore väl coolt..

Goddag - det är jag som är direktör Vickan

(undrar om direktörer kan hänga på BT *skratt*)

Läste annonserna och jag vet inte.. direktörsjobben (för de var ju 2 st) verkade lite långt från min värld. Projektledarjobbet verkade URLÄBBIGT.. men jag ska tänka på det... "ska lilla jag osv"

• Makens Pela

Ja, direktör vet jag inte om jag heller skulle vilja bli.
    Men det andra vore ju nått tyckte jag.
    Sök, det skadar aldrig! Vem vet, vi kasnke blir grannar...*S*

• viktualia

Pela... jaa det vore ju något!! skulle just börja fråga en massa om vilken ände av stan du bor i... fast du kanske vill vara hemlig...

så istället föreslår jag att du går med i klubben "vi som mailar i kulisserna" och mailar mig på min hemliga mail pratglad@sverige.nu så får vi diskutera mera!

• Oms

Vickan - 17/2 e ju perfekt! ska vi köra solo eller bjuda in flera? *som om vi blir solo efter det utlägget, haha;)*

och va inte så JANTE nu Vickan - kör på o ansök allt vad du kan! för blir du kallad till interjuv så var det nog inte så fel ändå:)

• Makens Pela

Nej då, inte behöver jag vara SÅ hemlig. Jag mailar dig efter lunch. Då kommer du verkligen veta vad jag heter *s*

• Oms

jag ska äta seeeeeent idag... en mammaledig arbetskamrat kommer in m sin dotter på 10 mån. hon börjar jobba igen om 2 veckor och idag e det bara uppvisning av den lilla som vi inte har sett sen i augusti faktiskt!

e sååå hungrig och idag bjuds det på:

Fisk och skaldjursgryta med aioli samt dessert
    Lammfärsbiffar med oliver, fetaost samt rosmarinsky
    Grönsaksgratäng
    Tvärnöskinka och melonsallad

så jag har lite o välja på typ...;)

• Makens Pela

usch, jag blir Så avundsjuk på dig Omsan. Jag vill också ha en sån matsal. Vi har bara mat i våran matsla när högdjuren haft representation och det kanske blir lite över och då är det är först till kvarn som gäller...

• Makens Pela

Och jag är aldrig först....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3