• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha!!
    När jag läste så trodde jag du syftade på Studievägledaren. :o Sen fattade jag!! FÅr hoppas det! :p

• Makens Pela

Tack snälla ni för era mail.
    Kul att få namn på er "på riktigt" även om ni ändå kommer vara Muffins, Omsan Tubbies och Vickan för mig...*s*

• Telemarkgrrl

Fniss, Pela skrev att hon inte hade trott att jag hette det jag faktiskt heter. Så vi tar en mini-namnenkät:

* Är ni nöjda med era förnamn?

* Om ni var tvungna att välja något annat, vad skulle det bli?

* Gissade ni på vad folk hette här innan ni fick reda på det? Tex. "ahaaaa, den där Oms, hon jobbar med där, tycker om semlor och är blond, hon heter säkert nåt som Annika".

• Telemarkgrrl

Jag är nöjd med mitt. Det är lite lagom vanligt och ovanligt. Fast det är inte alltid det funkar så HELT optimalt är det inte.

Ååå, svårt. Jag kanske skulle välja Helena? :D:D

* Gissade ni på vad folk hette här innan ni fick reda på det? Tex. "ahaaaa, den där Oms, hon jobbar med där, tycker om semlor och är blond, hon heter säkert nåt som Annika".
    Nä, jag har för lite fantasi för det. Fast Vickan trodde jag inte att hon hette det hon heter! Där skulle jag kanske ha gissat på ..... hmm..... Pernilla!

• MuffinsTönt

Nu är jag det. När jag var mindre avskydde jag det.
    Mitt "andra namn"!
    * Gissade ni på vad folk hette här innan ni fick reda på det?
    Japp! Hade ett rätt. :D

• Makens Pela

Är ni nöjda med era förnamn?
    Ja nu för tiden, när jag var liten hatade jag det (tetrapack!)

Drottning Pela kanske? *s* Nej Skämt åsido så är jag ganska nöjd idag!

Absolut, den enda jag hade rätt på var Omsan men hon hade ju förskrivit sig så det var ju inte så svårt. Muffins hade jag förstått att hon hade ett inte allt för "svenskt" (vad nu svensk idag är?)namn så där är det lite rätt. Vickan och Tubbies däremot var helt fel känsla. Men som jag skrev innan för mig är ni ju ändå Omsan, Vickan, Tubbies och Muffins.

• Makens Pela

Skulle inte jag jobba eller?

• Telemarkgrrl

Vet ni förresten, det hände en tråkig sak hemma hos oss i morse!

Jag har börjat väga mig på morgnarna (efter jag har kissat men innan jag har duschat, man ska ju väga så lite som möjligt:)) och jag har vägt mindre och mindre den senaste veckan. Så jag tänkte förstås att det måste vara för att jag inte ätit godis på mer än en vecka. Men så imorse ställde sig maken på vågen och då visade den 10 kg mindre än för någon vecka sen och så mycket är det ju inte möjligt att gå ner. Alltså, vågen måste vara trasig! Buhuhuuuu!!! :(:(:(

• Sister of the Night

*blixtvisit*

Hej alla! *flämt*

Tack för komplimangen om internetgalaktiska resor Vicks :) *smickrad*

Syltis - SORRY!!! Du är SÅÅÅ charmig! Så det så!
    :( :( :( INTE meningen att dissa dig! Sister fixar.... om ingen annan vill vidarebefordra "Drops"?

Jag är också nyfiken på Pela! (Ni vet ju hur nyfiken jag är... ;) :o ;))

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3