• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

viktualia
    jag vet, jag gillar det egentligen inte alls men det är nog antagligen enklare att säga än 9 bokstäver...
    Gamla bilar, armborst och bruttan på bönpallen.

• nenne78

Muffins är ju jätefint (förutom tönt då)!

• MuffinsTönt

Haha!
    På 90-talet var det populärt med tv-såpor. 2000-talet är det populärt med "Nät-såpor". Trevligt!!

• MrsO

Är inte i klass med Pela... :)

Medvetet val? nja, det vet jag inte... tyckte nog mest att det var dags att morsa på er...

• viktualia

Omsan... japp! Det här är en riktig dagsåpa!!

Och vår dramaqueen är Sis som är så hemlig hon förmår

Pladderfior är vi allihop...

Hm.. undrar hur rollistan ser ut egentligen.. alltså inte namnen utan karaktärerna....

... ni vet i sådana där dramaserier finns det ju den onda, den smarta, den dumma, den snygga osv.. nån som har förslag på rollista?!?!?

• viktualia

Nenne - vissa med ditt förnamn kallas ju ett kortnamn på L.. det låter ju bättre i alla fall..

• MuffinsTönt

Jooo... kanske ska ta bort "tönt"-ordet. Men den säger ju vad jag är... :?;):D

• Oms

Är ni nöjda med era förnamn?
    ******* har INTE varit det - för tantigt och smeknamn är vanligt (vilket jag gillar då det blir mer personligt). Men nu har jag börjat förlika mig med att även kallas för det "riktiga namnet"...

Om ni var tvungna att välja något annat, vad skulle det bli?
    ******* När jag var 7-8 ville jag heta Marika som jag egentligen skulle ha hetat om mina bröer inte envisades at jag skulle döpas efter min mammas docka...*ja jag vet..* men som vuxen skulle jag nog välja smekanmnet på mitt namn som riktigt namn tror jag.

Gissade ni på vad folk hette här innan ni fick reda på det?

Näää, och jag tror ff att Vickan heter Vickan och tubbies heter telemarkgirl etc, jag har liskom flera gjort smeknamn av BT-namnen haha... tror ni jag i öht kommer ihåg de riktiga namnen då..hahah *jo jag vet vad de flesta av er heter*

• viktualia

jag måste förresten säga att jag blivit lite kär i namnet Viktualia... det är verkligen jag.. en envis, smågalen ung dam med mycket bestämda åsikter och rätt mycket galna idéer...

Och kallas Vickan är ju lite skoj... låter som mitt årsbarn kronprinsessan...

• nenne78

hahaa vad kul att vi glädjer även andra än oss själva! Hoppas ni trådinhoppare inte räds oss utan hänger på i våra galna upptåg, jag är själv en smygläsare från början.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3