• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Omsan - du är så BRAAAAAAAA tre olika storlekar i garderoben... ha ha ha ha ha

Själv har jag bara två - för litet eller lagom...*skratt*

• MrsO

Hejsan tjejer!

Ännu en smygläsare kryper fram ur garderoben... :)

Måste bara säga att den här tråden förgyller verkligen arbetsdagen! :) Ni är ju hur roliga som helst!

• nenne78

* Är ni nöjda med era förnamn?
    har INTe varit det - för tantigt och smeknamn är vanligt. Men nu börjar jag förlika mig med att även kallas för ... ja ni som vet vad jag heter fattar nog. Det börjar på B. Jag har alltid haft föreställningen att om man kallas för B så ska man se ut på ett visst vis. Typp Mimmi i tre kronor med glitterbolalr i öronen, cerise mohairtröja med midjeskärp och pumps. Men nu har jag taggat ner och kasat inte onda ögat på mina vänner som råkar säga B-namnet.

* Om ni var tvungna att välja något annat, vad skulle det bli?
    När jag var 7-8 ville jag heta Millan eller nåt annat käckt, som jag säkert läst om i någon bok.

* Gissade ni på vad folk hette här innan ni fick reda på det?
    nä, fast eftersom viktualia ständigt tjatat om att hon inte heter Viktualia så har man nog klurat...

• viktualia

Nämen... MrsO ....

Smygläsarna hopar sig!!

Ha ha ha... tur att vi underhåller er... he he....

• Oms

goddag laxen! har stött på dig i andra trådar vet jag men inte här, e du en gammal tjuvläsare, irrade du bort dig eller har du gjort ett medvetet val när du nu skrev ett försynt hej...;)?

• nenne78

de kanske tror att det heter p e l v i s moahahahaha!

• viktualia

nenne - fast ditt smeknamn på B är ju ganska sanslöst.. sånt man kallar gamla bilar och allt möjligt.. så näeeee.. Det går ju inte att använda det på riktigt...

• MuffinsTönt

"för mig är ni ju ändå Omsan, Vickan, Tubbies och Muffins."

Jag borde trots allt valt ett annat nick. Muffins!!! :D:D:D:D

Hej tjejer! Visste inte Jag (ok då, VI) är sååå populära. :D:?

• Oms

Det här börjar ju mer o mer likna en klassisk dagsåpa - ni vet det kommer olika gäster i olika avsnitt, hahah

välkommen fru O:)

• nenne78

shit, jag hoppade in på första sidan och tänkte, men herregud den där enkäten har jag väl redan svarat på, och majsan hade blitt av med jobbet och ... men så fattade jag. *pucko*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3