• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Det är därför denna tråd finns. Så att alla galningar kan samlas på ett och samma ställe. :D:D:D

Ni vet inte hur roligt jag har haft sen jag har börjat hänga här. :p

• Oms

muffisen känns ung - måste varit ngn barn typ Bridget eller så;)

• MrsO

Självklart Nenne... självklart...

• viktualia

Jag är tyvärr obildad på Glamourfronten OMsan... så du får gärna beskriva de där rollfigurerna med nåt ord!!! *nyfiken*

• MuffinsTönt

Glamour! Går den fortfarande?

Jag ryser när folk säger Våra bästa år..!!! The never ending story. :?

• nenne78

Oms
    vem är jag vem är jag?!?!?
    Har inte sett glamour så du kan säga vad som helst och jag blir glad

• Oms

Men! har ni inte sett på Glamour??? jag såg mitt första avsnitt sen 80-tal... den var sååå inne då och vi var hela gäng som tittade på den! sen följde jag den av o till fram till kanske -98 eller så..

våra bästa år tittade jag på när jag var mammaledig och jag äääälskade den, haha då var Hope levande begravd och Stefano Dimera var det farligaste som fanns *jag lovar er man blir så när man e mammaledig*

idag HATAR jag dessa såpor - har ingen aning om vem som e vad o varför...plötsligt har barnen egna barn medan de vuxna inte har åldrats i öht...

ska röra mig hemåt nu - dottern ska på gymnastik - hinner inte förklara Glamour vickis, så tjingeling:)

• Telemarkgrrl

Jag har inte heller nån pejl på Glamour. :(

Nu måste jag sticka. Ska ut och käka.

:p:p:p:p:p på er!!

• MuffinsTönt

Haha!!
    Nu sitter man och diskuterar Desperate Housewife och Prison Break. Eller Grey´s Anatomy. -Dr. Shepherd!!!! :D

• MrsO

Desperate houswives är ju så kul! Tycker Bree är en underbara karaktär! Ngn som vet när/om det kommer fler säsonger?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3