• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Jaaaaaa, fredag! :D

*funderar på hur många som kan inneha samma roll.... hm. Det blir ju rätt lite folk på de resterande karaktärerna då *

:D :D :D

• Sister of the Night

*loggar ut igen*

• MuffinsTönt

Haha!!!
    Tur att jag INTE ser ut som en bulle då. :D Joo... om man zoomar in på vissa partier. :?

Gorrn förresten! Studenten med stor S har vaknat. :o Innan 9!:o:o:o:o

IDAG ÄR DET FREDAG!!! :p

• MrsO

godmorgon! underbart med FREDAG!!!

• Makens Pela

Hm, ja den rollistan kan ju bli lite konstig. Det finns ju redan en film som heter Idioterna men vad säger att inte nummer 2 kan komma ut också?

• MuffinsTönt

Jag sitter här och försöker komma på ngt roligt att gör den 14/2. Shit, va svårt! Att det är mitt i veckan gör det inte lättare. Sen är frågan om han ens har tänkt att göra ngt... :?

• viktualia

Sis - jag skrattar så jag ramlar av stolen...... ha ha ha......

Du skrev att du skulle kunna tänka dig att heta Sonja... det heter min svärmor på 60+ som är otroligt snäll men från ett annat jordklot än jag... *fnitter*

GODMORGON!

Helg?!?! hm.. njaaaa jag ska ju till Sthlm nu IGEN och ha mig i min föreningsvärld.... så helg får jag först NÄSTA helg (och då planerar maken och jag att åka slalom!)

Annars är det bara bra här! Säljer min brudklänning i kväll - najs!

Fick springa som en galning till bussen imorse - blääääää 4 min springtur kommer GARANTERAT att ge mig träningsvärk... bläää

• Sister of the Night

*tittar in som snabbast igen*

Turbulent värre det här, hehe :D

Apropå trådar - jag har kommit på något otroligt finurligt
    :) :) :) *

Så nu har listiga jag kommit på vad en sån tråd kunde heta!

"Den RÖDA tråden".

Är det inte braaa....? :D :D :D

Seså, åter till ordningen *klappar i händerna a lá skolfröken i "Lilla huset på prärien"*

Men Vicks - Sonja är ju coolt ju :) De flesta tantnamn är ju tuffa, vad sägs om Tekla, Synnöve eller Ester? *ler*

Och Vicks förresten - snacka inte om värk... En viss Sister har på något outgrundligt sätt lyckats få ett enormt sendrag i HELA benet.... Eller sträckning kanske det är, strunt samma, mycket obehagligt och inte alls vad jag bett om i varje fall!

• Sister of the Night

Och så era små snuskhumrar ska ni inte dra för stora växlar på det där nu :D :D :D

• Sister of the Night

Draget i benet vill säga

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3