• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

MrsO

*försöker föreställa mig hur en ekologisk frisyr skulle se ut*

:D :D :D :D :D

Sorry Vicks - men det var rätt kul ju :D
    *försöker febrilt mota undan bilden av en ekologiskt odlad halmperuk*

• Sister of the Night

nenne

Äsch, ut i skogen och plocka bara.
    Hört om fenomenet "fördyrande mellanhänder" någon gång...?

• Makens Pela

Hörrö Sis, var bor du någonstans. Plocka paprikor i skogen?????

• nenne78

skogspaprika? Här i mina skogar lyser allt grönt pga allt bequerell som amp ner efter tjernobyl så jag vill inte äta något härifrån.

• nenne78

alltså skogsproducerat. Typ lingon, svamp och älg. Älgen växer på myrar och i höga träd.

• Oms

Idag är det FREDAG! och jag ska nu förklara varför JAG är så nöjd med det:

* dottern ska till pappa!
    * jag får var leeeeedig!
    * dottern ska till pappa!
    * jag får vara leeeeeedig!
    * sa jag att dottern ska till pappa?

seriöst; min dotter är underbar men hon kan vara en pain in d ass och jag måste få lite fritid... ni vet att bara få sitta på samma ställe i mer än 30 min e helt underbart, att få somna till om man e trött, att titta på vilket program man vill, att inte slåss om datorn, att kunna laga vilken mat man vill och äta när man vill... att få spela vilken musik man vill och dessutom sjunga med utan massor av klagomål osv osv

dottern är sjuk och hennes pappa ska komma o hämta henne hemma hos oss, efter lite strul m nycklar o allt så skulle jag gå och upptäckte att ngn granne en våning upp hade brandlarmet på - vill man gå då? jag fick jaga grannar som kunde kolla upp varifrån brandlarmet kom och efter mkt om o men kom man fram till att det inte var ngn fara - då var jag redan på jobbet eftre 2 timmar försening pga detta... allt e lungt o dottern e ok - men vilken pärs

• Sister of the Night

Jamen nenne, då blir ju paprikorna ENOOOOORMA :D

• viktualia

Knäppgökar!!

Det är klart att det handlar om produkterna hos frissan! Jag tänkte fixa nya slingor och det är ju inte så miljövänligt i vanliga fall... JÖÖÖÖ!

Nenne - jag hade missat att det fanns ekologisk "fin"schampo men jag lär hitta det på nyss nämnda salong...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3