• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Tjenis Muffins!
    Jag e oxå lite sugen på en "assnygg" väska...men jag använder ju aldrig väskor på vintern *fickor i jackor fungerar utmärkt*... hmm får se när våren kommer om jag blir inspirerad igen

såg igår i tunnelbanan att de har billiga just nu biljetter m SJ 95kr sthlm-Gbg...kanske kan vara ngt för en kommande tråd träff?

• Oms

Majsan - självklart ska du med 17 feb en stund!! det blir ju superkul! jag o Vickan e sååååå trevliga:) och Tubbies e supermysig så vi hoppas att hon följer m o väljer att städa o handla ngn annan dag för 2-3 timmars mgänge m OSS!

• MuffinsTönt

Oms
    jag kollade på SJ:s hemsida. Det står Skövde-Sthlm fr 95kr. Mellan 1 Apr - 16 Juni. :?

Nästa gång du ser den där reklamen, kolla under vilken period. Konstigt att det inte står om det på hemsidan.

Haha! *fickor i jackor fungerar utmärkt* var oxå min stil förut. Nu har jag för det mesta pengar(!) i fickorna. I min väska har jag annat onödigt. :?:D

• Sister of the Night

Ingen här ikväll?

• Oms

Nu ska jag åka o hämta dottern kanske kikar in senare ikväll om tillfälle ges:)

Jag fick m mig maken ut igår och vi hade en superkväll/natt *ja klubben stänger ju 3 o då ska jackorna hämtas, säga hej till "klubbvänner" osv osv var väl hemma runt 4 tror jag...*

så idag e hon nöjd;) men liiite mkt alkohol för mig den här helgen...2 glas rött i fredags plus ett litet glas bubbel och igår var det 2 glas vitt och gott var det:) så nu kör vi lite vita helger framöver - vill inte vänja smaklökarna för mkt liksom

hur har eran helg varit so far??

• Sister of the Night

Oms

Åh vad kul det lät :) :) :)
    *Sister får lappsjuka*

Vår helg har också varit lyckad, (fast möjligen något stillsammare :D)

Men den börjde rätt lobbigt. Ett ärende som inte kunde senareläggas krävde en rask insats. Så det var bara att ta sig till staden Q för att ordna till ett och annat, trots att söömnen varit totalt utebliven under natten.
    Tight med tid hade jag också, så det var bara att ge sig iväg.
    Med ömmande knä och sedermera en ordentlig genomblödning (självklart den tiden på månaden också) såsade sig alltså Sister fram genom tillvaron och tyckte att det här var ju inte så festligt direkt.

Det blev en lång dag och inget har väl varit trevligare på länge än att komma hem och ställa sig i duschen...
    Men jag fick gjort vad jag måste! :)

Dagen efter blev betydligt trevligare. Vi tog en tur till staden Ö och flanerade runt bland butiker och serveringar. Mysigt!
    Så nu har man lite energi att "stå ut" med den smått sega tillvaron på bostadsorten... ;)

• Sister of the Night

*nääääh, det skulle verkligen inte vara nån smiley på raden "den tiden på månaden"! Det var INTE skojigt alls!! :o

• nenne78

huva sis!

en annan har krängt fula prylar på loppis. Så nu cirkulerar chi bra igen! Vi ska snart ner på stan och käka på restaurang för pengarna. Vi var 3 par, fast vi hade flest grejer men vi delar så fint på pengarna (okej, liiiite bitter). Blwv strax över 1200 spänn efter att borden var betalda.

• nenne78

Oms
    orkade du härda ut till 3?!?! Jag börjar ju sova mot högtalarna redan framåt halv 2. *gäspar*

• Sister of the Night

nenne

Da "shi-thing" är helt klart i uppror här hmma :D
    vi måste också få undan lite stuff. Det blir så trångt när man har för mcket saker överallt.

Ja du det vill jag lova att jag tyckte faktiskt lite synd om mig själv... *skrattar*
    För att inte tala om hur nervös jag var att resa mig från stolar i offentliga lokaler... bara väntade mig en överpinsam röd fläck på de stoppade stolarna *ryser*

Som tur var så gick det inte såååå långt :o

"Somna mot högtalarna"?
    Hihi, här har du en till som gärna håller natten ut när det är partydags :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3