• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

tjoho!

nu har jag: varit hos polisen och beställt nytt pass och leg - båda är på väg att passera bäst före datum... tyvärr blev jag urful på det nya kortet också.. men men.. jag har ju använt mitt nuvarande leg som partytrick... så jag får väl fortsätta.. ha ha

tagit taxi till en avlägsen vårdcentral för att göra cellprov. återresan blev en 1 timme lång promenad i snöväder... stoppade på vägen för att köpa en handväska.. ha ha... och sen köpte jag falafel på en pizzeria i närheten - vilken besvikelse!

Jag får nog göra EGEN falafel snart!

Kul att vi har så olika idéer om mat!!

• Zozo

Arrgh! Nu maste jag sitta med ett plaster hela dagen lang tills jag slutar! Var börjar man lära upp nagon till ett yrke som tar typ 7 ar att lära sig, när personen har 3 manaders erfarenhet...??? Pa 14 1/2 dag...

Suck!

• nenne78

Favoritmat en ensamkväll hemma:
    hatar att äta själv, men om jag måste... ärtsoppa på tub. Bara så att jag slipper vräka i mig ostbågarna, all glass och lösgodiset innan jag ens slagit på TVn.

Favoritsnabbmat
    pizza eller thai i kiosken vid Lidl

En riktig höjdarmiddag jag minns:
    när vi testade vår bröllopsmiddag, eller den på Hasseludden (tepanyaki)

Detta äter jag väldigt ogärna:
    musslor, scampi (smakar dy),

Detta vägrar jag att äta:
    sushi, mögelost *ryser men måste titta riktigt nära på osten för att må ännu sämre över att se alla sporer* ostron, miniräkor som man äter hela med ögon, spröt och allt, sniglar, snäckor, jaja frutti di mare...

• viktualia

Zozo - det där lät segt!

Själv har jag kliande allergireaktion utan att fatta varför.. alltså.. jag är allergisk mot vissa matvaror och har tydligen fått i mig förbjuden frukt utan att veta hur och när... sånt är segt...

Sitter hemma och försöker jobba.. känner mig bara SÅÅÅÅÅÅÅ sömning och allt går i ultrapi..... bläää

• nenne78

jag är här, men försöker jobba (jo, tjena) hinner inte mer än läsa lite bara. Ska jag klia dig någonstan? Inget konstigt ställe bara...

• viktualia

Nenne - jaaa lite kli på ryggen vore najs.. sen skulle jag behöva något uppiggningsmedel... är jättetrött och inte blir det bättre av:

1.att jag sitter 1 meter från min säng

2. sitter och skriver om en textkladd till löpande text men vet att den måste omarbetas igen.....

• nenne78

farligt att jobba i sovrummet.. deet gjorde jag när jag jobbade hemifrån och det var INTE bra för ... ambitionen...

• nenne78

*kliar vickan på ryggen och pressar apelsiner till en vitamindrink*

visst tål du apelsin?

• viktualia

NÄPP!!! inga citrusfrukter alls.. men eftersom du råkade titta fel och faktiskt pressade en ananas så tar jag tacksamt emot!!!

Puss på dig!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3