• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha!
    Matrecept och dess mysterier . Du kan starta en ny tråd, Vickan! :?;):D

Go natt! :p

Ska nog oxå lägga mig... snart!

• Sister of the Night

Jag måste också.... snart :D

• Makens Pela

God morgon flickor!

Maken var på partay i lördags och JAG blev bakis???? Det är väl helt sanslöst fel eller? Vaknade 07.15 med illamående och huvudvärk. Illamåendet gick raskt över men huvudvärken satt kvar hela dagen precis som förra helgen men då var den ju befogad.
    Annars har det varit en skön helg med lite pyssel och mys. Det var riktigt skönt att ha en lördagkväll helt på egen hand...

• MuffinsTönt

Morrn!

Pela
    Trevligt med party! Mindre trevligt med bakfylla.
    Ibland e det värt. :?:D

Ha en bra dag brudar!
    :P

• nenne78

god morgon solstrålar!!!

Hoppas ni haft en skön helg!

• MrsO

godmorgon tjejer! Phust, vilken helg - tur man är tillbaka på jobbet så man får vila upp sig

• Oms

godmorgon tjejer!

Pela... illamående på morgonen utan att ha druckit...hmmm brukar vara ngt helt annat;)

men tjejer... SUSHI e ÄCKLIGT!

så. nu vet ni. ser att ni har varit förvirrade. jag hatar allting m äcklig konsistens såsom gravad o kallrökt lax, sniglar, ostron, musslor, svamp, sushi, brylée pudding etc etc... och RÅ fisk... kom igen - varför ska man äta mat som inte är tillagad på ngt sätt? vi har ju alla möjligt till att laga mat på spis o i ugn så varför inte utnyttja möjligheten till max? ;)

• Oms

Jag och maken hade budget prat igår... eller nja, JAG hade det och blev förvånad över att han MITT under NBA matchen live INTE ville engagera sig lika mkt som jag...*jag vet jag vet*

vi har nämligen fått reda på att makens absolut närmaste vän har friat till sin tjeje och ska gifta sig m henne januari nästa år...i Gambia... maken ska vara bestman.

så nu måste vi spara...massor... resan går på 30.000 för oss 3 ungefär (förutom fickpengar) och vi har 10 mån på oss att få ihop ALLA 30.000 kr...

det kommer bli sååå svårt, men vi kan inte göra annat än att försöka. skulle jag under resans gång bli gravid (risken komemr att dyka upp iår ja) då får vi tänka om. antingen kan vi alla åka ändå beroende på vilken del av grav det är, eller så får vi se om bara han och O åker allt att ingen åker - men som sagt - det beslutet tas då om det behövs.

• nenne78

OMs
    ooh hoppas att ni hinner spara ihop till resan/bröllopet! Vad kul!

För övrigt håller jag med dig - sushi iiiuuuääck!!!!!! Aldrig mer!!! Fy faaan vad äckligt!!! dallrig räka och *hulkar*
    Inget mer att tillägga. Jo - nu ska jag fika. Hejrå!

• viktualia

godmorgon!

Pela - lät farligt att bli bakis av MAKENS partajande.. ha ha... du får väl undvika att hångla så mycket med honom när han kommer hem spritosande.. ha ha ha ha

Omsan - smaken är som baken och jag gillar det mesta av det du räknade upp. Sniglar har jag inte testat men resten är mums!

Dagens första suck från mig: Jag ska jobba hemifrån hålan idag. Ska dock inleda dagen med att dels skaffa nytt pass och leg (båda går ut snart) och dels på sån där gyn cellprovstaging. Närmsta vårdcentral/mvc har stängt för tillfället och jag måste bege mig till andra änden av hålan. Det snöar och är 3 minus. Jag tror det blir taxi ena vägen och långpromenad tillbaka... Eller cykeln.... rapporterar sen...

Dagens (första) enkät(med anledning av allt matprat):

Favoritmat en ensamkväll hemma
    Favoritsnabbmat
    En riktig höjdarmiddag jag minns:
    Detta äter jag väldigt ogärna:
    Detta vägrar jag att äta:

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3