• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Nenneskrutt - såg att röda faran kommit stormande till dig... jag kanske ska rycka upp mig och ta hand om dig lite också?!?! Vad önskas???

• nenne78

men herregud, snacka om förvirrad? JAg borde ha fattat det eftersom blasten (???) stack mig i örat.

Fast nu kliar det på min tunga för jag smakade lite.

• nenne78

äh, det är ingen fara med mig - nu vet jag ju att vi kan åka till frankrike i höst Fast om du vill får du gärna skopa i mig en halvliter glass.

• viktualia

vilken smak?!? Jag har bara lingonglass i frysen eller så kan du få hallonsorbet?!?

*gapa*

Såja! Duktig kicka!

• viktualia

Och här kommer andra skeden..!

Trevligt med lite glassparty - undrar just var resten av trådfolket tagit vägen?!?

• Oms

Häääär e jag...

jääääääätte förkyld dessutom, attans! tror att det e dottern som var hemma ifrån skolan i fredags av samma anledning, som har smittat mig...

vi har precis hadft ett fackligt möte.

och stora förändraignar e på g dvs våra EGNA rum äventyras och man vill nu att hälften av oss ska fördelas i öppna landskap...GRRRRR! säger vi om det!

vi sitter idag på 2 våningsplan då vi på min avd har behov av egna rum och då får man inte plats på 2 våningar. nu har ngn ny idiot räknat på att det e billigare om vi sitter på 1 våningsplan istället - trots att vi i dagsläget redan är fler än vad som man kan få in även i mindre bra landaskp... HEJA!

så. fackligt möte m mkt upprörda röster. vi vann förra gången frågan kom upp (2001) hoppas vi vinner igen! jag vill INTE ha landskap - då kommer jag aldrig få ngt gjort så nyfiken som jag e;)

ska jobba lite o sen hämta dotra hos en kompis. Maken e hos bästa vännen och pratar framtida bröllopsplaner liite på min begäran *måste planera sånt ju* så kvällen blir tjejig - undrar om jag itne ska köpa mig ngt gott som tröst för förkylningen? jag ska iaf köpa hem ltie ingefära till julavkoket - det fungerade förra gången så värt o pröva om inte annat så för placeboeffekten:)

• Oms

herregud vilka felstavningar o ihopblandningar...

vi vill alltså INTE sitta på 1 våningsplan. 1 våningsplan= landskap för halva gruppen o rum för andra halvan.

2 våningar = rum för alla - precis som nu.

• viktualia

Omsan - jag har hällt i mig julavkok idag... i förebyggande syfte... oroar mig för att det ska segla upp nån lite förkylning....

Kontorslandskap måste vara den sämsta uppfinningen som finns.. blärk!!! hur gör man om man måste prata i telefon och sitta vid datorn samtidigt - utan att ALLA hör allt?!?

näeee stå på er!!

• nenne78

julavkok *ryser*
    låter som diskvattnet från julmatskastrullerna. Mmmmmm

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3