Häääär e jag...
jääääääätte förkyld dessutom, attans! tror att det e dottern som var hemma ifrån skolan i fredags av samma anledning, som har smittat mig...
vi har precis hadft ett fackligt möte.
och stora förändraignar e på g dvs våra EGNA rum äventyras och man vill nu att hälften av oss ska fördelas i öppna landskap...GRRRRR! säger vi om det!
vi sitter idag på 2 våningsplan då vi på min avd har behov av egna rum och då får man inte plats på 2 våningar. nu har ngn ny idiot räknat på att det e billigare om vi sitter på 1 våningsplan istället - trots att vi i dagsläget redan är fler än vad som man kan få in även i mindre bra landaskp... HEJA!
så. fackligt möte m mkt upprörda röster. vi vann förra gången frågan kom upp (2001) hoppas vi vinner igen! jag vill INTE ha landskap - då kommer jag aldrig få ngt gjort så nyfiken som jag e;)
ska jobba lite o sen hämta dotra hos en kompis. Maken e hos bästa vännen och pratar framtida bröllopsplaner liite på min begäran *måste planera sånt ju* så kvällen blir tjejig - undrar om jag itne ska köpa mig ngt gott som tröst för förkylningen? jag ska iaf köpa hem ltie ingefära till julavkoket - det fungerade förra gången så värt o pröva om inte annat så för placeboeffekten:)