• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Vickan är på jobbet.

Ska anstränga sig på riktigt idag.. och avrunda dagen med after work.

Muffins - jag vill också sova.. men världen är emot mig..

Omsan - stackars sate att vara sjuk på jobbet. *kramar om*

Sis - visst har jag nytta av mina ideella kunskaper på jobbet, men om jag hade HÄLFTEN så många förfrågningar om lönearbete som jag har om ideella uppdrag så skulle jag skratta hela vägen till banken...

• MuffinsTönt

Åhh! Inte min dag idag. Lyckades hälla ut soppan I mikron. Sk*ten var för varmt. :o

Suck!!!

• Makens Pela

Men gå hem Oms, vem tackar dig för att du är på jobbet?

Pom pomar ite til för att förkylningen ska gå över.

Yes, har nu skickat iväg ett jättedokument som jag arbetat på i flera månader! Å så skönt! Hoppas ansvariga nu godkänner rapporten...

• Oms

muffinsen! bit ihop o kör på! har jag missat ngt - fick du svar om tentan? har det gått bra? om inte så e det väl läge o börja motivera dig för den kommande omtentan:)*försöker peppa här*

köp dig en semla till lunch så mår du nog bättre:)

Vickan- ja visst e det galet att det e så - fast som sagt du växer som människa m dina ideella uppdrag och du vill nog intee ha dem ogjorda heller sen när du sitter på hemmet och tittar tillbaka på ditt liv:) hang in there - du hittar snart det du letar efter - jag menar du e ju VÄdur och vädurar grejar det mesta *jag är omringad av dem - jag vet- dj-vla människor att ha "tur" m mkt;)*

• Oms

Tack för omtanken Pela men Nej - jag går bara hem om jag känner mig sänkt - och där e jag inte än- känner att jag har febern under kontroll och har både näsdspray, ipren och astmaspray att ladda m under dagen. jag sitter här till efter lucnh sens ka jag hem... och städa... jo jag måste, vi har dubbel visning imorgon onsdag och då måste det vara rent, men det e inte så farligt och jag har ju maken til hjälp:)

• MuffinsTönt

*fniss*

Va gullig du är Oms. Kan det ha med förkylningen att göra? ;):D

• Zozo

Hmmm.. omsan, känner igen det där. Jag gar inte hem fran jobb om jag inte svimmar.. typ.. Har haft tva franvarodagar pa 7 ar, men det är ju inte sa bra iom att man för det första riskerar att smitta ner sina kära kollegor (jäkligt synd att jag inte är sjuk nu - skulle ga och hosta pa dem allihop!Grrr) och sedan tar det faktiskt längre tid att bli frisk..

Öh, morning girls förresten..
    Knappt 14 arbetsdagar kvar och tjejkväll ute pa stan ikväll!!!

• Oms

Muffinsen - ;) kankse det kanske:D

sen har jag ju 5 minuters gångväg hem så det känns inte så betungande. hade jag bott 1 timma ifrån jobbet hade jag inte åkt hit idag - men när man har krypavstånd känns det inte lika jobbigt att ta sig till o från jobbet:)

maken var dock mkt orolig över min hälsa idag o det kan han dock ha - blev bra trött på honom igår då jag ville diskuttera en sak och han var bara... tyst... sånt gör mig galen! - och det händer inte ofta kanske 5 ggr totalt sen vi träffades och då klämmer jag i med det när jag e sjuk *hmm, antagligen därför*

jaja, idag känner jag mig lite förnuftigare iaf:)

• Makens Pela

Ja du är ju gammal nog att veta vad du gör *s* men jag skulle gått hem för att slippa må skit längre än nödvändigt.
    Nu är jag inte ofta förkyld så som du är idag (ta i trä) men hade nog gått hem iallafall.

Men vi pom pomar så du blir frisk och matar dig med omtanke, glass och febernedsättande piller!

• MuffinsTönt

Jag läste i "mitt livskärlek" och "göra gulliga grejerför sin partner" -tråden. Så gulliga dem var. Blir alldeles till mig. Nä... nu får jag rycka upp mig. Vill ju inte se ut som en surpuppa när vi träffas ikväll.

Ps. Jag såg SJ reklamen. det var för GBG-Malmö. GBG-Sthlm finns nog också. Det är mellan 1 Apr- 13 Juni. Om ni ska ha tråd-dejt under den perioden så ska jag se om jag kan åka upp. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3