• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Hehe!

Singellivet är ínget vi längtar tillbaks. Mkt mysigare med en pojkvän/make. :D

Bara du och jag, Vickan!

• viktualia

Visst är jag lycklig över att ha hittat prinsen, men alla epoker av livet har sin charm och jag hade onekligen jätteskoj när jag var mellan 21 och 23, var singeln nästan hela tiden och flyttade hit och dit utan att behöva ta hänsyn till någon annan.

Längtar inte tillbaka, konstaterar bara att livet bjuder en på nya utmaningar hela tiden.

• Oms

snart ska jag gå hem, så jag kan ge er ngn minut *hmm - den ekvationen går inte ihop jag vet*

singellivet har både för o nackdelar - jag har varit väldigt lite singel i mitt liv - haft pojkvänner sen 17 års ålder m ngt uppehåll då o då på några mån, men jag har haft ett distansförhållande på flera år så då e man ju nästan singel dvs man får tand om sig själv och betala o organisera sina egna hyror o resor etc:)

sen har jag haft förhållanden som inte varit så seriösa från ngn av oss - men dessto roligare - och det e nog så viktigt det med när man växer upp tror jag!

• Oms

sen muffinsen så har vi ju alla olika erfarenheter... jag tex hade ju en dotter på 1½ år när jag fyllde 22 år medan min närmaste jobbarkompis inte ens kysst en kille när hon var 22 - lustigt vad olika det kan vara:)

• MuffinsTönt

Oj! Fick du barn redan vid 20. Imponerad!

Själv känner jag mig fortfarande som ett barn. :?

Alla har olika erfarenheter och man har formats efter det. Tror inte jag skulle va den jag är nu om tex vi inte flyttat hit. Bättre eller sämre. Ingen aning!

• viktualia

Nu tänker jag dra hem och chocka maken med att ta ansvar för tvättprojektets start... det här inte hänt sedan augusti... vilket i sin tur tyder på att jag har jobbat som en galning sedan dess och att det inte är konstigt att jag är lite sliten......

*kramar*

• Oms

ja och jag träffade dotterns pappa när jag var 18 och blev gravid när jag var 19 så mina sista tonår var i vuxenlivet kan man säga:)

fast jag känner mig inte äldre idag trots att jag idag är 31 - bara mer erf och mogen - "vuxnare" men inte äldre.

knepigt det där, jag tror man mognar hela livet och gammal blir man bara om man slutar leva!

nu ska jag hem, tjingeling

• Makens Pela

Nämen flickor, vad har hänt??
    Ingen har skrivt sedan 15.12 i går. Det har väl aldrig hänt här?

Nåja, vi måste kanske arbeta ibland också...men nattpasset, var tog det vägen? Sis?

Själv avslutade jag ett projekt igår och ska påbörja ett nytt idag *pust* Det hade varit skönt med lite mellanrum på dom men så är icke fallet så det är bara att köra på.

JAG ÄR LEDIG I MORGON!! Det ska bli så förb..at skönt...och maken kommer hem inatt! Yes!

Sköt om er tjejer!

• viktualia

Pela... jaaa FYYYYYYYYYYYY på oss....

Själv rymde jag hem ungefär vid 15.12 igår och kämpade med ett stort tvättberg. Sen pratade jag i telefon i en evighet med kompisen vars pappa dog strax före jul (den minnesgoda minns att jag skulle på party i Sthlm som blev inställt pga dödsfall). Skönt att prata med henne i alla fall.

Sen planerar jag att dra till Irland och hälsa på en kompis om almancka och privatekonomi tillåter - tjohoooooooooooo!

• Oms

jaaaa - se där vi har helt enkelt gått o blivit Bt-avgiftade på ngt vis...

jag hade visning av lgh och var i telefon i säkert 4 timamr igår em/kväll - helt galet men alla ringde så vad göra?

på fredag e det 2 visnignar - de 2 sista tror jag och vi får hoppas hoppas att de går bra. igår gick det oxå jättebra men de e egentligen rsdan klara m ett byte m några andra (ska skicka in papperna) men utifall att det skiter sig så vill de ha min lgh... suck! second choice liksom, men de var jättetrevlig o vi hade det så roligt och pratade som om vi var gamla vänner, hahah *typiskt mig o prata på m folk jag inte känner egentligen*

den andra visningen ombokades till fredag då deras bebis var sjuk men vi pratade i tfn i säkert en timma istället, hahah

idag e mamma hemma hos mig då vi har comhem i huset som ska koppla in de 3 hål i väggen de rekade för för 3 veckor sen. och vare sig jag eller maken kunde vara hemma.

Mamma får gärna vara där för vet ni *lyssna nu muffinsen!!!* hon ska baka EGNA SUPERGODA SEMLOR!!! tror ni jag längtar hem i em? vi ska ha gruppmöte i nya gruppen mellan 13-17 så nog kommer jag vara slut alltid

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3