• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

jag vill också ha ÖL! Måste cykla i snövädret i MOTVIND hem (men hit gick det ruskigt fort)

Jag orkar inte jobba längre...

var är alla?

• Oms

tar en paus i städandet... eller nja, jag har mest tittat på tv, lagat middag, tjatat på dottern, fått in henne i duschen, tjatat på dottern, löst en konflikt m dottern o en vän, pratat m maken, läst gårdagens aftonbladet *hinner aldrig läsa tidningen på en dag - köper alltid varannan dag* tjatat på dottern *städat rummet tillslut* och nu hjälper jag henneläxan, sen ska jag vika tvätten och before i know it så lär det väl vara sängdags igen... får nog gå hem tidigare ifrån jobbet imorgon så jag kan städa här innan de kommer maken o dotra har gjort sin del så det e liksom min del kvar - men allt känns sååå jobbigt idag

hmm... febern kanske gör sitt...

nä, nu ska jag fixa vidare... tjingeling

• viktualia

AW över. kom hem tidigt. är för sliten för något annat.. känner mig som en fjortis men jag kacklade i mobilen hela vägen hem.. ha ha... men bussen var ganska tom på folk...

• Makens Pela

God morgon töser!

Möte hela dagen så idag kommer jag inte vara här alls. Sen är det middag på Grill i kväll så det lär bli sent innan jag är hemma...

Kram på er!

• MuffinsTönt

Morrn!
    dagen börjar redan inte bra. :?

Vill bara lägga mig igen. :(

Nää nu ska jag ta en kopp te och frukost.
    :p

• MuffinsTönt

Hahaha! Kom på en rolig grej. :?

jag drömde att det var kille som började flörta med mig. Eftersom han såg jättesnygg och var charmig så flörtade jag tillbaks. Jag tänkte tom "Han är ju jättegullig". :? Har glömt bort att jag har redan en. :D

• Oms

Godmorgon tjejer!

mår liite bättre idag, har bara ont i halsen som sjutton - men ingen feber tror jag:)

har tok mkt att göra så jag ska jobba på, har ju mina visnignar ikväll så jag måste hem redan vid kl 3 för att putsa klart:) maken e hamma nu på förmidagen och gör grov jobbet, men putsar speglar o så får nog jag göra:)

såg en kul enkät i relationstråden...lånar den hit för den som villo vågar :o fylla i:)

- Hur länge har du varit singel som längst (och då räknas förstås inte när man var liten...)?

-Har du varit otrogen?

-Har någon varit otrogen mot dig?

-Efter hur lång tid förstod du att det verkligen var allvar mellan dig och din pojkvän/sambo/man?

-Hur träffade du din pojkvän/sambo/man? Var det kärlek vid första ögonkastet? Vad gjorde ni på er första dejt?

-Vad har du för tips för att hålla kärleken vid liv?

-Vad fick du i julklapp av din partner, och vad gav du?

• viktualia

Nu är Vickan på plats också. Gäsp. Fick en CHOCK imorse. Ställde mig på vågen eftersom vi ska hyra slalomutrustning i helgen. MY GODNESS ...........................................

Förutom att jag fick ångest så undrar jag stillsamt: VAR får alla de där kilona plats på lilla mig?!? Det är verkligen hur mysko som helst. Och inte har jag märkt att gamla kläder sitter tajt eller så heller.

Näeeee jag är helt chockad.. och åtgärd?! Tjaaaa det visar sig väl hur länge ångesten sitter i.... men lite träning a la lunchgympa imorgon kanske vore något?!?! Och lite kånkande upp och ner till tvättstugan idag?!?

Omsans enkät:

- Hur länge har du varit singel som längst (och då räknas förstås inte när man var liten...)?

sisådär 2-3 år beroende på vad som defineras som singel.

-Har du varit otrogen?
    Nej.

Nej.

-Efter hur lång tid förstod du att det verkligen var allvar mellan dig och din pojkvän/sambo/man?

När vi sågs andra gången, efter nästan ett halvårs mailande och en fikadejt, så var det han och jag och evigheten direkt

-Hur träffade du din pojkvän/sambo/man? Var det kärlek vid första ögonkastet? Vad gjorde ni på er första dejt?

På nätet. Nej, andra. Fikade på stan i Sthlm.

Prata, umgås, uppleva saker både tillsammans och var för sig.

Jag fick en extremhandduk och han fick ett köksförkläde... hm... detta eftersom vi gett varandra en dator i julklapp.

• Oms

vickan - jag vet hur det är - jag var ju på hälsoprofil för 2 veckor sen... t o m hon sam hade den var chockerad över att jag vägde så mkt - det syns ju men inte sååå mkt liksom

här kommer svaren på "min" enkät

***** 6 månader

-Har du varit otrogen?

***** Ja tyvärr

***** Ja tyvärr

***** ungefär efter en månads intensivt dejtande iform av promenader och fika, fika, fika

***** på dansgolvet - vi dansade då m andra partners men började flirta m varandra och stal tid ifån varandra så fort det gick och ett tu tre så dansade vi som om vi aldrig gjort annat det var maximal attraktion vid första ögonkastet
    Första dejten så gick och fikade i 3 timmar

***** att visa och dela ALLA känslor, dvs e du glad dela det med din man om du e ledsen samma sak, på så sätt lever man i nuet och man låter inget bero, det blir inga problem för man tar upp allt på en gång innan man ens hinner fundera

***** vi valde att skippa julklappar i år då vi, av ekonomiska skäl, istället valde att lägga pengar på vår bröllopsdag (14 januari)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3