• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

jodå omsan, visst kan jag leka med er :)

Det har bara varit så lugnt här och jag har haft problem på jobbet :(

• Snart så....

hoho var är ni då???

• viktualia

Snartis - följer snurrigheterna på ditt jobb via gravtråden och måste säga att jag hejar på allt vad jag kan! Det är klart att de måste ha kvar dig alltså!!!

Och Omsis - önskar att det blev nån ordning på ert lghprojekt snart! *håller tummarna allt vad jag kan*

Själv - ska jag MINSANN gå på lunchgympan idag!!!!

• Snart så....

tack vickan

oj det var hurtigt, själv är jag totalt slut på kvällarna och fryser så ingen träning/promenader blir det *suck*

• viktualia

Inte speciellt hurtigt.. mer av typen panikåtgärd... ställde mig som sagt på vågen igår... *hjääääälp*

MÅSTE ju träna NÅN gång....

• Snart så....

Vågar inte väga meg längre *ryser* och mer kommer vågen visa.
    Insåg igår när jag skulle köpa klänning att jag drar 44 över magen och 40/42 på resten. Hur gör man då???

• viktualia

Bra fråga.. jag har en kompis som drar stl 36 ovanför midjan och typ 42 nedanför midjan - utan att vara gravid. Hon har sällan klänning helt enkelt... Tvådelat är enklare..

För din del är väl gravidkläder rätt bra. Jag följde med en gravid polare och shoppade kläder med henne i Farsta C i lördags. Hon hittade brallor och annat på H&M och var jätteglad, för det var mycket bättre utbud där än i hennes lilla hemstad.

• Snart så....

Ja tänkte vänta in i det sista med att köpa mammakläder för då kommer jobbet verkligen veta men måste snart iallafall.
    Ska vänta till Frullan kommer hem, vi ska gå och shoppa mammasaker :)

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!

Idag har jag sovmorrn. Bara ligga och dra. Inte behöva gå till skolan. *mys*

Håller tummarna för Omsan. Så mkt snurr hos dig just nu så förtjänar du nog en eller flera :D semlor. Ska på fika imorrn. Ska nog lyxa till det med en semla jag också.

Visste ni att dem har minisemlor -20kr. :o
    Dem vanliga och stora är 29kr. Vem käkar
    pyttesmå semlor för 20kr?

Snartis
    Jag har inte orkat :D och hunnit läsa i andra tråden. Det är aldrig kul med strul på jobbet. Håller mina tummar och några tår för att det ska reda ut sig. Har din man hittat jobb? Håller för honom också! :D

Vickan
    Kul med resa. Irland... Jag tänker på braveheart. :? Konstigt.

Pela
    Ha så kul med maken och en ledig FREDAG. :o *avis*

Pust... nån mer? :?

• Snart så....

vickan, det är just Farsta som är mitt närmaste köpcentrum :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3