• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Vickan, varför har du inte linser istället?

• viktualia

För att jag är en allergisk typ som kliar mig i ögonen lite då och då.. har inte orkat testa med linser och tycker egentligen att mina nuvarande glasögon är bäst... är bara så över att de pajat för tredje gången på lika många år.

Anledning: de är båglösa och mycket SKÖRA i konstruktionen... och hm.. jag är ju lite vild av mig så.. hm igen.. kansk får skylla mig lite själv... hm...

• Snart så....

Ähhhh op ögonen så slipper du problemen helt :D :D :D
    nog det bästa jag gjort, ångrar inte en krona trots att det var så dyrt.

• viktualia

Är för feg. Och hur ser jag ut utan glasögon?!? Svar: INGEN aning.. har ju levt med brillor sen jag var 12 dvs i 18 år och det är liksom en del av mig..... på nåt sätt...

Det suraste med att brillorna är paj nu är:
    1. mitt EVIGA problem med att vara i hålan på kontorstid
    2. att jag så starkt ogillar mina reservbrillor

Så istället för att fundera över ögon-op så grubblar jag över att köpa nya extrabrillor på nätet...

• Oms

Vickan - kan du meddela ngn ungefärlig tid för lördagen -igen.. för jag har för mig att du redan har gjort det en gång men att jag har glömt...

Muffins - Pennkjol e en rak klassisk modell, mkt kvinnlig då den smickar dina kurvor (om du har några)

georgette är ett tyg. tunt genomskinligt och lätt tyg därför används de tillsammans m foder så att man ints ka kunna se igenom det

• viktualia

Åå felåt!

17 februari var det.. tjaaa jag skulle kunna vara i Sthlm vid 11 och drar senast med tåget som går 18.10. Välj själva!

• MuffinsTönt

Håller med dig att glasögon har blitt en del av en efter så lång tid. Jag har haft synfel sen 12 år. Och jag VÄGRADE anv dem tills jag var 17. Då såg jag knapp ngt längre. Nu är jag och alla så vana att se mig med glasögon. En del tycker att jag ser bra ut i dem jag har nu. Tur det!

• Snart så....

vickan, det var så svårt för mig när man var i stallet hela tiden. Glasögon gick inte och linser var så känsliga (mkt smuts hela tiden)
    så nu ser jag prima :)
    fast nu har jag slutat rida (uppehåll) så när jag börjar igen kommer det vara underbart :D :D

• Snart så....

sen hade jag så smal näsrot så inga glasögon satt bra, åkte ner eller in på ögonfransarna.

• MuffinsTönt

Snartis
    Hur mkt kostade op för dig? Hade du "mkt" synfel? För jag vet att om man har för mkt så kan dem inte göra det helt "felfri". Man har kanske liite kvar. Men behöver inte ha glasögon.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3