• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

snartis - ska du med mig o vickan och ev tubbies den 17:de då???

• Oms

Var är nenne idag? och tubbies ser man ju knappt alls numera! Majsaaaaan - hallååååå!

zozo - drömmer du om flytten? förresten Zoz - igår så åkte min väninnas man till LUX för att spela en vänskapssmatch m deras landslag (fotboll) han ringde hem o sa att det var jättefint i LUX så nu e jag än mer sugen på att "kika förbi" - fungerar helikoptern??? jag kan ta m mig semlor!!!

• MuffinsTönt

Telestubbis är på kurs eller konferens tom fredag.
    Majsan jobbar nog häcken av sig.

• viktualia

Omsis - jag har noggrannt span på lediga jobb och det finns inte jättemycket att söka tyvärr. Och det privata näringslivet är inte riktigt min arena än så länge.. mina meriter passar mycket bättre i offentlig sektor. Det finns konsultföretag som jobbar med samma sak som jag gör nu ungefär, men de finns bara i Sthlm och Gbg.

Telestubben är på kurs om ni undrar var hon tagit vägen. Och Zozo loggade just in på msn, men hon kämpar väl med att lämna över sitt jobb.

• Snart så....

oms, stämmer det? får jag behålla min mammapeng räknat på min lön nu?? Jag trodde allt försvann om man blev arbetslön *lättad*

Vi har redan pratat hemma hur vi ska göra om jag bli arbetslös, förhoppningvis får jag jobba några månader till för förändringarna tar ju en tid att genomföra.
    Vi skulle klara oss 1 år på en lön, tur att sambon tjänar bra :)

• Snart så....

oms, vad för träff?? det har jag missat!
    17 feb?

• Snart så....

vickan, låter som du får flytta till Stockholm eller varför inte U så kan du pendla?

• viktualia

17 februari kommer fru Vickan till Sthlm för lite shopping och fika/matpladder med hugade trådisar. Jag ska vara tillbaka i Ua till 19 men träffar gärna så många som möjligt av er vid lunchdags....

...kanske man skulle ge sig på sån där brunsch.. eller?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3