• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Måste ju svara på denna!

Hur länge har du varit singel som längst (och då räknas förstås inte när man var liten...)? 10 år faktiskt för jag kallar inte de "förhållanden" jag haft mellan sambo 1 och sambo 2 för just förhållanden.

-Har du varit otrogen? Nej men blivit anklagad för det...

-Har någon varit otrogen mot dig? Hoppas inte det...

-Efter hur lång tid förstod du att det verkligen var allvar mellan dig och din pojkvän/sambo/man? 3 veckor!

-Hur träffade du din pojkvän/sambo/man? Var det kärlek vid första ögonkastet? Vad gjorde ni på er första dejt?
    På krogen av alla ställen. Skulle smöra för hans kompis för att min kompis var kär i hans kompis och tordes inte prata med kompisen(förstod någon detta?) Ja, det var nog nsätan kärlek vid första ögonskastet. Även om han inte fatta förrän jag nästan med våld släpade hem honom på natten. Dejt-Jag blev bjuden hem till honom på mat:

-Vad har du för tips för att hålla kärleken vid liv? Umgås, ta på varandra uppleva sakertillsammans men även att ha ettliv var för sig

-Vad fick du i julklapp av din partner, och vad gav du? Vi skippade julklappar åt varandra...

Kram ses nog först i morgon!

• MuffinsTönt

Heeej!

Här är er favoritmuffins. :D:?:D

Jag skippar nog Omsans enkät. Inget att svara på typ. :?
    :p

• viktualia

Inget att svara på?!?!? hm... jaja.. ingen är tvungen att hänga ut sig här.. ha ha.. luften är fri..

Jag jobbar som en dåre - *klappar mig själv på huvudet*

• MuffinsTönt

Hahaha!
    Vet inte om vi har missförstått varran.
    Jag menar verkligen det. Har inget att skriva om. Har aldrig haft seriöst förhållande så 3 frågor faller bort. 2 av dem är lite för tidigt att svara på. Hmm... va finns det mer?

Aha... vi träffades på nätet. Har berättat innan.
    Jag fick ett halsband och han fick en tesil.

:D:D:D

• viktualia

Muffins.. aha... det var så du menade.. då är jag med..... tjaaa det är klart att det är olika och dessutom är jag ju äldre än dig och har hunnit med fler historier fram till nu. Visst var du 22?!? hmm *tänker* Då hade jag bara haft en seriös relation och kanske inte heller haft så mycket att tillägga till enkätfrågorna..

• MuffinsTönt

Japp. Jag är 22. Fyller i April. ;)

Jag känner just relation o kärlek har jag inte mkt/ några erfarenheter själv. Var hyfsat blyg när jag var yngre. Även om jag gillar nån eller nån gillar mig så hade jag inte vågat göra ngt. :?
    Och så fattar jag aldrig "dem där signalerna".
    - Va? Gillar han mig? Nää! *pucko* :D

• viktualia

Åminstone jag upplevde att jag tog mig över nån slags tröskel efter mitt första seriösa förhållande. Mitt självförtroende på pojkfronten förbättrades jättemycket och jag tänkte "kan en kille vara intresserad av mig så kan väl fler".

Och så blev det!!!

• MuffinsTönt

Min självförtroende och bilden av mig själv har förändrats sen vi blev tillsammans. Till det bättre.

Gissa om jag var chockad när min pojkvän sa att han gillar mig. :o :D

Och gissa hur skraj jag blev när jag insåg att ajg gillar honom också. :o

• viktualia

Fniss fniss... japp.. sånt är läbbigt... känns bara så grymt avlägset... det är ju över sex år sedan jag kände mig som singel senast..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3