• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Muffin, hahaha min sambo har jobb tror du förväxlat med någon annan.

Åhhhh semlor *dregglar*

• MuffinsTönt

Aha!

Kul!!!! :D

Hm... då måste det va nån annan gravidbrud vars man är kock och har nyss slutat. Inte FruL iaf...

Vem??

• viktualia

Snartis - det vet jag ju.. hi hi.. kunde lite låta bli att tala om att jag trampat runt på "Snartismark" hi hi!

Semlor.. hm... det är ju bara mandelmassan som är god.. resten kan jag hoppa över...

• Snart så....

Muffin, det var Jessie.
    Var är hon förresten?? saknar henne

• viktualia

Snartis - vet inte var Jessie tagit vägen. Hon svarar inte på msnen heller när hon är online. Hon kanske lyckades avgifta sig från BT-beroende och börja jobba?!?!

• Snart så....

Oj, bara det inte har hänt något med babyn *orolig*

• MuffinsTönt

Jessie! Va många att hålla reda på. ;):D
    Det var ju hon som tycker om baileys med kolasmak. :D
    DET kommer jag ihåg! Hahaha

• Snart så....

Muffin hahahahaha det var ju jag och baileys-kola smak :D :D

• MuffinsTönt

HAHAAHA!!!!!!!!!

Näää nu går jag o sover igen. *snurr snurr*

• Oms

snartis - jag har inte läst i andra tråden - orkar inte m alla aladåber, barnvagnar, nuppar o allt vad det är...:) känns lite för mkt för mig som inte höll på så alls när jag fick dottern - då var det bar tuta o köra liksom! fast vem vet - sen när jag o maken sätter igång så kanske det plötsligt e jäääätte intressant!

förresten - är du medlem på föräldranätet ngt? dvs www.alltforforaldrar.se ? där finns ALLT och forum om allt! ankomstgrupper för varje månad varje år etc etc. jag har hängt där sen dottern var nyfödd och tycker att det e en sajt man inte bör missa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3