• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Ohh!
    OK! Ska prova under helgen. :D Vilken då? Va spännande. Nu är jag glad igen. :D

• viktualia

ååååå jag saknar er knasar... var är alla egentligen?!?!

Muffins... det verkar bara vara du och jag här... Du och jag Muffins...

hatar excel - VARFÖR måste jag jobba i det där skitprogrammet hela tiden?!? blärk!

• Zozo

Flaxar förbi igen! Hej Vickan o Muffins!

Nu har vi fatt mobil i Lux-landet med och maken har lyckats fixa sa att det är samma nummer som vi har i frankrike, sa de e bara a ändra prefixet liksom. Praktiskt! Jag är sa HIMLA dalig pa att halla nummer och siffror i huvudet. Konstigt för jag har jättebra minne för andra saker...

Hinner inte komma in här sa mycket.. svart när man har "lärling"... Om man nu inte kan inbilla henne att BT-beroende ingar i arbetsuppgifterna.. Hmmm.. Nej, jag vill inte utsätta er för det!!

• MuffinsTönt

Försöker vara flexibel med BT och plugg. :D Funkar utmärkt!! :

Hej Zozo!!
    Du får skaffa en laptop och sitta med den på dasset. :o:?:D

• viktualia

Zozo - schysst med mobaljprojektet! Siffror är jobbigt... jag kan inte makens mobilnummer... det finns ju i mobilen så jag lär mig aldrig det....

Fniss... skulle ju kunna bli lagom förvirrat om du introducerade din efterträdare i BT och den här tråden.. jag fattar inte ett ord franska och hon fattar troligen väldigt lite svenska.. hi hi

• Zozo

Jo, hon ÄR nämligen svenska... men saaaa trakig! (För JAG e ju sa himla kul jämt..)

• MuffinsTönt

Då får hon verkligen hänga här.

Before: Tråkmåns!
    After: Rolig knäppgök!

Se på mig liksom. :o:D

På tal om nummer och mobil. Jag kan inte en enda mobilnummer utantill. Jo.. Mitt eget! Däremot var/är jag bra på hemnummer.

• viktualia

Muffins - oj .... blir man rolig av att hänga här... hm.. just nu är jag mest trött, stressad och yr...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3