Vickan - hur går det för dig m jobbeltandet - har rekat företagen som kan tänkas behöva dig? (det kan väl itne bara var kommuner som behöver ngn som du? eller?)
här på mitt jobb har det blivit rejält omrört i grytorna vilket har haft till följd att vissa av mina medarbetare mår mkt dåligt och en del har växt ngt otroligt! vi får se vad det slutar förhoppnignsvis blir det inga uppsägningar men risken är stor tyvärr.
min förra chef driver ju nu den "populära" gruppen som har det mesta av det konsultinriktade arbetet hos sig samt oxå hand om alla utbildningar, konferenser etc etc. det är dem som kommer att vara avdelningens ansikte utåt - vilket gör att många ville till den gruppen *läs de som vill SYNAS* och alla kunde inte få plats och det är nu dem som e besvikna och drar ned stämningen för oss alla andra. Jag ville absolut inte till den gruppen då den oxå förutom ett kraftfullt engagemang, innebär flera resor á flera dagar i månaden och det e inget för mig - har nog m logistikproblem som det är:)