• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

God kväll flickor!

Titta, idag har ni varit jätteduktiga. Och jag har abstinens efter två dagar utan BT...i princip. Så för en gåns skull är jag även här en kväll..*s*

Ärligt talat har jag urbota tråkigt. Å då måste väl detta vara det bästa stället att hamna på...OM DET FINNS NÅGON HÄR???

• Makens Pela

Var ju på första mötet på nya projektet idag. Och jag har skrattat gott inombords. In kommer ett kvinna som öppnar munnen och tre timmar senae stänger den. Jag blev alldelens paff och fick inte fram ett ljud även om jag inte brukar ha ett sånt problem.
    Jisses vad hon gillade sin röst. Sen var väl de hon sa inte helt dåligt men hon kunde ju ha andats mellan varven.

Nåja, nästa gång vet jag ju så då får jag öppna munnen och tala.

• Makens Pela

Nähä, när jag för en gång skull är här på kvällen då minsann är alla botade från sin Bt-ism. Jag får väl gå ner och ta hand om tvätten då och visa för maken att han söta fru är SÅ duktig när han är borta...ha ha.

• Sister of the Night

Makens Pela

Haha, vad fånigt det kan bli :D

Precis (nåja, nästan då) när du kliver ur forumet så slår jag mig ner och kollar läget :D :D :D

Var tvungen ut i ärenden. En del saker bör man inte vänta med för länge; saker som har med papper att göra drar jag ju gärna ut på.... Tyckr det är så tråkigt!!
    Men nu så, nu är det fixat! *ser nöjd ut*

Fnittrade gott åt Damen Med Rösten, ett tips är nog att du tar med en knallröd "STOPP!"skylt och vevar med till nästa träff... :D :D :D

• Sister of the Night

Varför blir slutparentes så ofta ;) ???

Nåja, här gör det ju inget; gubben är söt och ser välmenande ut.

Liiiiiite jobbigare i trådar där man försöker ge seriösa råd och stötta TS, och så -vips!- är h*n där, fniss-smileyn.....!

• viktualia

tjoooohoooööööoooo!

Vickan is back!

GO Vickis Go... måste pompoma lite för att jag var duktig och tränade förut!

Glasögonen fixades utan större meck, en trevlig kille på Synsam limmade ihop dem! Och jag fick tillbaka dem direkt. Inte blev det sämre av att en riktig snygging stod efter mig i kön och hejade glatt - avlägsen bekant - jag gick knäsvag och glad därifrån.. hi hi

Nu har jag tagit hand om min underbara make genom att fixa matlåda åt honom. Hans payback blir att sortera tvätten.. he he he he

• Makens Pela

Titta ni är här...jippi!

• viktualia

Sis - du måste se till att slutparantesen inte har något skiljetecken i närheten av sig... gör ett extra mellanslag )

• Makens Pela

Ja, Sis, en stoppskylt får det bli nästa gång. En riktigt stor en tror jag..*s*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3