• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Hej Hej!

Hemma efter en en superromantisk helg på fint hotell i skärgården. Långa promenader och mycket god mat har det blivit. :) Men VARFÖR måste folk alltid trängas och puffas för att komma först ombord på båten, först av båten, först till frukostbuffen, baren, incheckningen osv osv osv. :[

Insåg också att jag ju måste skaffa nytt pass, vi åker utomlands om en månad och jag har ju bytt efternamn (för ganska länge sen nu:)). Så jag kollade upp öppettiderna på polishuset och då visade sig att dom har stängt för ombyggnad och att jag ombeds åka till någon annan passenhet. I typ Norrtälje, Nacka eller Södertälje. Tack för det! :[:[

:p på er allihopa men ett par extra :p:p till Sister, hon verkar ha behövt dom i helgen!

• Sister of the Night

Tjena Tellis :)

Låter jättemysigt ju!! :)

Svaret på din fråga är nog att de tror att föraren av det fordon de kämpar så för att pressa sig in i, inte ska hinna se att det står en halv kilomteter köande människor på rad. Det är alltså endast omtanke om föraren och inget att stressa upp sig för :D
    (En fråga att ställa sig är förstås hur de ens vågar kliva ombord när de tydligen inbillar sig att föraren är blind? :D :D :)

Nä, bara skojade.
    Men folk blir ju sådär, ska vara först och tränga sig så fort det inte handlar om matkön på ICA.
    Märkligt.

Tack för :p förresten :) :) :)

• MuffinsTönt

Hej!!!
    Det har varit en mysig helg. :? Träning och slöat på soffan och kollat på film. Sen lite mer träning. :D

Åhh! Har världens tentaångest nu. :D

Snackade om Alla hjärtans dag. Jag sa va jag önskade mig. Men han bestämmer när jag kommer få det.
    Det blir inte 14/2 iaf. :?

Däremot så sa han ngt om när jag fyller 25. :o Dröjer ett tag tills dess. :?
    Atttans!!!

• Sister of the Night

Hej Muffin :)

Tihi, vad är det de säger... "Den som väntar på nåt gott"! :)
    ("...väntar ALLLLLLTID för länge!!" pep Muffin :o :D)

• MuffinsTönt

*piip* *piiip*

VIlken tur att jag sa emot när han sa: " Eller kanske på 100 års dagen" :o -Då skulle han bli 105år. HAHAHA!!! Ett mkt imponerande minne. :D

Vi får se när jag får den. Hoppas han inte gömmer i väntan på rätt tillfälle. :?

• viktualia

And here comes....... *trumvirvel*.... VICKAN!!!!!!!!!!

Näee alltså.. jag är för f a n sliten på riktigt. Helgen har varit ok, även om jag inte hade kraft till detta. Har sovit hyfsat många timmar i lugn och ro.. men ändå...

Landade här hemma för en halvtimme sedan... vill bara sluta mina blå bredvid maken för att vakna framåt onsdag eller så...... BLÄRK!

Helgens plus:
    - har ätit sushi två gånger
    - SJ skippade krångel/förseningar
    - jag sålde klänningen i fredags
    - folket jag träffade i helgen var förstående och krävde inte så farligt mycket av mig
    - jag träffade några goa vänner som jag träffar sällan

• Sister of the Night

Hallå Vicks :)

Trött och sliten? tell me about it :D

Aha, så du är alltså en av alla dessa sushilovers? Fråga från en nyfiken som inte käkar fisk alls - hur smakar det? För den är ju rå...?

• MuffinsTönt

Sis
    Äter du inte fisk? Är du vegetarian???? :o

Jag ÄLSKAR sushi!!!!!:D:D:D
    Fisken som är på sushi är ju lax. Dem äter vi ju råa. Sen ahr dem räkor men det är kokt. Sen är en massa andra med grönsaker. MUMS!!!

Har hittat e super härlig sushibar här i GBG. har du nån favvo här, Vickan?

• Sister of the Night

Muffin

Men varför så chockad!? :D

Jo, så är det :)

Jag vet ju hur gravad lax smakar, men den är ju saltad. men bara rått sådär - hur blir det...?

• MuffinsTönt

Hehe!!
    När jag tänker efter så kunde jag räknat ut det själv. Men vem fan orkar? :D

Hmm... Det smakar mjukt, "lax-aktig" och jäklans gott. Det var en "muffig-beskrivning". Jag vet! :D
    Är så van vid smaken att jag inte tänker så mkt hur den smakar. :?

Är det nån som kan beskriva det mer " objektiv"? Dvs inte så muffig! :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3