• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Ja ni behöver ju inte ta mig så på orden att ni inte får skriva alls, menade inte alls det jag skrev ju!! Skriv nu till jag kommer tillbaka från lunchen!

Ses!

• viktualia

dags för mat här med.. ska bara få tag i alla hungriga typer och styra benen mot en schysst restaurang!

• Oms

jag har lunchat och sitter o funderar på om jag ska jobba i öht - det e mkt roligar att surfa runt på nätet ju!

hmm, ska pröva o jobba liiiite...

• Zozo

*med munnen fulla av blabärsmuffins* Hej gforls!

Ah, vi har salt lägenheten idag - papper paskrivna och allt. Flyttgubbarna kommer den 26e och jag flaxar iväg till Lux den 27e! När kommer ni??

Omsan.. Jag saaag pa Glamour en gang i tiden, när jag gjorde allt utom att tentaplugga.. Men Morgan kommer jag inte ihag? Vem f-n var det? Och vadda? Glmouuur ? Jag?? Chic! *ASG*

• Makens Pela

Hej glamourgirl!

Fick ni vad ni önskade på lägenheten?

• viktualia

Zozo - hej hej!

Jaaa när kommer vi till Lux?!?! Jag har aldrig varit där... så det vore kanske något.. annars är min plan att dra till Irland en sväng i vår.. om min polare har tid att välkomna mig...

• Zozo

Hej, ja .. nästan... iom att vi inte gick genom nagon fastighetsmäklare sa räknade vi med att fa "förhandla" lite sa vi hade räknat in det i utgangspriset. Nae, ärligt talat sa gjorde vi en god affär!

Känns skönt att allt börjar lägga sig pa plats!

Plus att maken är hemma över helgen... men pa mandag sticker han iväg tom 15e snff...

• Zozo

Hejsan Vickan.. Ah, vill ocksa till Irland! Vi var pa väg dit en gang men hamnade nagon helt annanstans till slut...

• Telemarkgrrl

Hej Zozo!!! Kul att du tittar in! Grattis till försäljningen!

Jag är tillbaka efter lunchen, den gick ner men inte mer än så. Är fortfarande lite småsjuk efter chokladchocken igår.

Nästa vecka kommer jag att försvinna i tre dagar, då ska jag till en håla och gå på kurs. Men även hotell som ligger i hålor borde väl ha Internet så att jag kan titta in här på kvällarna hoppas jag.

Vad ska ni göra i helgen tjejer? Jag ska ut i skärgården och bo på hotell och fira vår 1-åriga förlovningsdag. (Det bara råkar sammanfalla faktiskt, vi har sagt att vi ska fira bröllopsdagen men inte förlovningsdagen.)

• viktualia

Zozo - jaaa polaren bor i Galway och jag är nyfiken och vill dit. Hon har bott där ett antal år och snart drar hon nog därifrån, så jag får skynda mig dit....

Telestubben - jag önskar att jag skulle göra något så mysigt i helgen.... *avis*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3