• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Tja jag tror att vi ska tillbringa helgen i sängen..Om vi orkar pallra oss upp sa ska vi ut och testa bilar! Vi maste köpa var första bil snart och känner oss allmänt vilsna..;

• Makens Pela

Jag ska vila, sova och ta det lungt. gammal kvinna orkar bara festa högst en helg i månden...:)

• MuffinsTönt

Hej Zozo!!
    Grattis! Nu börjar ju saker och ting reda ut sig. Det kommer bli en kanon start i Lux. :)

Gissa vad! Jag har slääpat mig till skolan för att få träffa min professor. Och han är inte där. Då var kl 14.30.
    14.30!!!!!
    Ska inte dem vara där hela tiden? Hallå... dem BOR faktiskt där! *filmjölksmuffin*

• viktualia

fuuuuuuuuuuuuuula ord!

jag har diskuterat korrektur i telefon i 1,5 timme.

är helt döööööööööööööööötrött... blääääääää

en halvtimme eller så kvar på jobbstolen... och sen tåget mot Sthlm....

jag som vill hem och hångla med maken...

blärk

• MrsO

blärk var ordet. är så otroooligt seg idag... orkar inte jobba mer nu... Vill hem till soffan o öppna vinflaskan...

• Jamsan

LADIES! HEJ!

Hemma efter en kaotiskt dag, men SHIT vad roligt det har varit första dagen på jobbet! I love it! Har hållt i ett eget kundmöte och ätit lunch med en kändis *skryt*....... Nu är jag helt slut!
    Har försökt läsa ikapp lite, hunnit garva åt att Sis är inloggad med arslet och massa mer. Även noterat att ni planerar dejt 17e, får se om jag vågar komma ut ur garderoben då

Näh nu börjar postkodmiljonären det måste jag ju se.... Skriver mer sen då!

Annars var det dött här, brukar det inte vara lite fredagskvällmys här

PUZZ

• MuffinsTönt

HALLÅÅÅ *eko eko*

Vart har alla tagit vägen? har ni blitt sociala? :o

• Oms

Men...inte ens sister har skrivit här! vad är detta???

jag var ute m jobbet igår och sen var jag o maken på bio o såg Departed - helt ok film men inte waow tyvärr... fast mkt bra skådespelar insatser så jag förstår att alal får bra betyg. storyn var bra men slutet...slutet mina vänner var inget klassiskt slut vilket jag stör mig på - hade nog velat ha ett typiskt hjälteslut igår men såg nog på fel film då:)

idag har jag köpt present till dottern - en dyyyyyr keyboard (ja jag sa ju att jag missade o köpa den under rean...grr:()
    och köpt allt för hennes tjejmiddag på lördag, eller vänta godis o ballonger har jag ju glömt *irriterande* jaja, får väl springa iväg ngn dag efter jobbet.

idag vill jag gå ut o dansa men det vill helst inte maken så vi får se vad det blir med det... vin drack jag igår (en alldeles utmärk Cabernet sauvignon) och efter en halv dag m huvudvärk o seghet så kör jag alkoholfritt ikväll!

• MuffinsTönt

Hej Oms!
    Det är bara du och jag kvar. :D
    Nämen bio låter ju mysigt! Jag missade ju filmfestivalen. Samtidigt har jag en assnygg väska! :D
    Och en väska håller längre än ett gäng halvbra filmer. :?:D:?

Imorrn ska jag försöka se "Thank you for smoking". Spännande.

Ha det gött!!! :p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3