• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

själv jobar jag på ett miljöcertifierat företag - det ni!"

• viktualia

Oms - RV Jaaaaaaaaaaaaa

eller nähäe.. jag är ju ute i Farsta och har mig.. påbjudet nykter hela helgen...

• Sister of the Night

Nenne

Det är ett mycket generöst erbjudande! - dessvärre så ingår inte trädälg i min ordinarie kost. Blir så förskräckligt hård i magen av allt barr :(

• Sister of the Night

Oms Jag vet, det är helt galet! :o
    Men jag ligger helt klart i startgroparna för en utloggning. Sitter i en miffig situation där jag måste få reda på A i telefon för att kunna bestämma om B på ett bra sätt, vilket gör att jag C totalt snart och vrålar i lur B.

*nä, det är OK om ni inte hängde med*

• Makens Pela

puh, Omsan jag blir slut bara av att läsa din morgon.

Trädälgfilé, jojo...det är nog inte bara jag som är idiot här..

• Makens Pela

Okey, Sis, då var jag förvirrad resten av dagen *s*

• Makens Pela

Nämen, jag skulle ju jobba ju! Sluta skriv nu så jag får nått gjort!

• Sister of the Night

Pela

Om du verkligen är intresserad av att följa de fascinerande trädälgarna på nära håll, klä ut dig till en klassisk bequerellpaprika och gå ut i skogen och sätt dig i ett träd.

Det kommer garanterat att ge dig en ny erfarenhet (och antagligen eventuella förbipasserande också :D)

• MuffinsTönt

Puuh!

Jag tror jag gick vilse bland trädälgar, skogpaprika och ekologisk frissa. Mkt svammel utan poäng med andra ord. :D

Nu är jag lagom yr i hövet. Efter att har bråkat med tvättmaskin, torktumlare och en massa trådar som sitter alldeles för högt upp för en muffins ska nå. :? Är inte det diskriminering? :[;):D

-Lunch!

• Telemarkgrrl

Muffins, "trådar som sitter för högt"?? Tur att du når upp till den här i varje fall. ;);)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3