• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Nenne - vi har ju väldigt lika namn du o jag och jag har oxå kallats för B-ordet och INTE gillat det, men det var ngn tonårsrevolt och jag tycktre att L-ordet lät för gulligt...

• MuffinsTönt

Rollista?
    Herregud! Jag vågar knappast föreställa mig vilken karaktär jag har. Hmm...

Ngt säger mig att Tellis blir fröken Pryd. Eller så har jag fel. :?

• Oms

Var du en smygis Nenne? det har jag glömt! vilken del av våra trådar kom du in i?

• viktualia

Nenne kom från oktober 2006 -tråden där hon och jag härjade vilt till de andras förskräckelse... vi spårade ur HELA tiden....

• Telemarkgrrl

Jaaaa, jag är Fröken Pryd. Eller Tant Brun. :D

Välkomna, smygisar!! (Har fortfarande svårt att fatta att det finns folk där ute som blir roade av vårt pladder:):))

• MrsO

Ja, det är inte klokt vilka galningar det finns Har folk inget bättre för sig om dagarna???

• nenne78

hahah ja vilka tider vickan!! Jag blev helt ställd av frågan, tur att du har koll för jag minns knappt var jag kom ifrån...

Oms

• nenne78

MrsO
    vadå, vi jobbar ju stenhårt! Eller...? Aaahh periodvis i alla fall!

• Oms

haha ROLLISTA...

har ni sett GLAMOUR?

jag känner mig som en trotjänare, typ så skulle jag nog vara stephanie eller Taylor eller så, dvs har koll och organiserar men utmärker mig inte sådär galet mkt...

Vickan platsar oxå där, haha du kan ju vara Sally hahah eller Pappa Forrester

Tubbies är lite prydare...hmm inte Ridge utan den andra brorsan kanske -eller macy som var gift m honom *shit jag har itne sett glamour på 5-10 år)

Zoz kanske e Morgan .- lite jetset sådär

majsan eller Frullan- Brooke kanske?

Snartis - Taylor, jo det tror jag nog...

Sis - hmm thats a tough one...

hjälp mig tjejer - vilka är ni??? *om vi nu kör på glamourtemat*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3