• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Asså
    Ska ni ha träff får ni väl ha då det är billigt för MIG.;) Dem har ju asdyra biljetter på SJ. Jag har inte råd med 500kr -Enkelresa.
    Intercity på 5 timmar!! 8)

• Oms

JA du har ju en poäng där krämbullen;) *vad e det för ett namn på ett bakverk egentligen?=*

Men... när e det REA på SJ då?? i maj? du kanske e sugen på att se våren i sthlm eller så?

• Makens Pela

Mufins, få bestämma en helg långt fram i tiden så kan du åka på Just nu-pris!

• viktualia

Muffins.. tjaaa det är ju inte vrålbilligt att åka gbg-sthlm en lördag.. sorry...

• Telemarkgrrl

Nu har ni fått mejl girls!! :):)

• MuffinsTönt

Dem gör ju reklam för Linköping-Malmö fr 95kr mellan 1apr-26juni. 8)

Men annars vet jag sista minuten pris på flyg...

jag får se när jag kan. Under påsklovet hoppas jag. Efter det läser jag 2 kurser Samtidigt JÔÔÔÔÔ!!;):D

• MuffinsTönt

HAHA!!!

Det sa min studievägledare också. :o 8)

• MuffinsTönt

Men det fixar nog sig. Tycker bara synd om min kille då. Antingen så ser han mig inte alls eller när jag är jääätte trött/sur o inte orkar med ngt överhuvudtaget. :o *lessen muffin*

• viktualia

muffins - eller så fattar han att det bara är tillfälligt och stöttar dig genom att komma förbi med mumsig mat och fika ibland!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3