• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Pela (inte P-llis) hahaha jag ska försöka att inte skrämma lilla asplövet när jag går men igår gick jag fram och gav lite hundgodis så nu är jag nog lite mer poppis.... fast idag skaka hon som ett asplöv igen när jag skulle hälsa

Tack för länken Vickan! jag dööör av förundran...

• MuffinsTönt

Hej Majsan!
    Jag ser att du inte har lyckas charma Sis. Omsan, va gjorde du? *viskar* :o

Go Vickan, Go Vickan!! :):D

• Makens Pela

Hundgodis brukar vara populärt...fast en sån hund(?) det där måste vara. Har han inget minne? Annars brukar man ju bli vänner för livet om man ger lite gott till en hund. Näe det är nog den s k hunden det är fel på

• MuffinsTönt

Hundar!
    När jag var mindre så var det en gammal farbror som brukar rasta sin hund nära våran skolgård. Det var en sån där ful-söt skrynklig hund. (Det finns en reklam med sån hund) Den hette Buster. Jättegullig och snäll hund. Jag hälsade på dem varje dag. Och en dag så slickade dem mig på handen när jag hälsade. Tydligen är det ett hund-hälsning. Det var på skolavslutningsdagen o sista gången jag såg dem. *tårögd*

Det var min hundhistoria.

• Jamsan

Neeeeej jag har inte lyckats charma varken sis eller hundrackarn

Jag kanske måste logga ut en stund nu, ska lära upp chefen det sista...och jag hoppas verkligen ni inte relaterar till nåt snusk nu!!!!

PUSS

• Oms

Muffins - inget speciellt, jag var bara mig själv * klyschigt - jag vet, haha*

nä men Sis har nog bra missat att majsan efterlyst ett mail! skrik lite till så får du nog napp majsan;)

• Oms

lite pladder idag...jobbar ni eller...;)

jag vill inte jobba jag vill inte jobba

*sagt m lite retsticke -pippilott-lotta på bråkmakargatan-röst*

men jag måååååste...bläh!

• viktualia

jag vet inte vad jag gör.. hm.. chattar med Telestubben tex...

försöker gräva i mina pappershögar... men jobba... nja det är nog mycket sagt...

förresten - 17/2 har jag tid att gå på stan med dig Omsis.

• Telemarkgrrl

Hallå igen! (Får se om jag får skriva nåt den här gången!)

Jag har inte så mycket att göra idag efter värsta rycket igår men jag är fullt upptagen med att chatta med Vickan (förlåt!), fundera på vad jag ska äta till lunch och vad jag ska äta till middag (ska gå ut och äta med mina närmaste kollegor och deras respektive ikväll). Min man ska med också, han är nog lite nervös stackarn. :)

Är det inte lunch snart förresten??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3