• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

*det RIKTIGA nattskiftet loggar in*

• Sister of the Night

Ho-hoooo....? :o :o :o

Ingen här, inte sant?
    *suck*
    Inte lätt vara ensam i natten :(

Helt kort kan i varje fall nämnas att jag helt stödjer idén om att "Hitta Nemo", "Andra sidan häcken", "Ice Age" och så vidare är riktigt mumsiga inslag i DVD-högen (som bildats framför DVD-spelaren hemma hos Sister och sambo, mycket mystiskt för vi är ju inte ett duuuuuugg slösaktiga av oss...? :D)

Hum-hum.

Glassbuffé. Jo man tackar! *knaprar lite mer på chokladen som sambon införskaffat*
    Det skulle man testa! Nånting säger mig att jag skulle RULLA ut.... :D :D :D

Eftersom att jag är så ultratotalt genomlonely här i tråden, så fins det väl inte mer att göra än att säga godnatt och rejsa igenom resten av de hållplatser som uppstått på den internetgalaktiska åkturen.

So long, babes! ;) :D

*The TRUE Nightskift loggar ut*

• Makens Pela

God morgon tjejer!

Jag fick mitt skrivbord sent om sider.

Jag skulle få ett nytt skrivbord som passade mig lite bättre då jag nyligen fått andra arbetsuppgifter och fick lov att byta rum. Klockan 8.00 i gå morse kom sekreteraren hojtande att "pela plocka bort dina saker från skrivbordet nu, klockan 8.30 kommer dom med nytt bord till dig". OK, det var bara att flytta allt man har och vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom, vänta på dom........ Klockan 15.00 KOM DOM!!!! Därför var jag utlockaliserad till annan dator. Jättejobbigt men skönt att slippa telefon som sagt.

Isch, jag ska gå kurs och har precis fått kurslitteraturen....Civilrätt och Processrättens grunder samt Svea rikets lag.
    Ja, så skoj det ska bli (INTE).

• Makens Pela

Å tecknat,jag älskar det! Har ni sett Bilar (Cars). Den var så härlig, såg den i fredags kväll. Maken är en riktig filmfreak och när han "hittar" dessa filmer blir även jag lyrisk.

• nu är jag fruL

morrn morrn
    Vickan sorry för igår
    jag hade gärna träffat dig det hade varit jätte kul MEN nu är dte projektavslut OCH avslut av uppdrag så då är det bara jobb jobb.

Jag hade ju satt dead line vid 20,15 men kom iväg senare... så det blev en tung kväll. Men som sagt vi får ta och ses när jag kommer hem från afrika.
    puuuuuussss

och puss till er andra

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Men vad f-n, nu har jag hamnat i filtret två gånger i rad, VAD är det jag inte får skriva????

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3