• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Äsch, dumma restaurang...får väl gå dit då jag ibland sover kvar i stora staden!

• viktualia

jag måste åååa lite till.. ha ha... jag får med mig maken på en 30 års fest med lite kollegor - skoj skoj skoj!

Nu ska jag bara lista ut hur vi tar oss hem mitt i natten....

• Jamsan

Vickan! Kul med 30årsfest! När fyller du år? Jag älskar också att planera fester!

• viktualia

Jag fyller på skärtorsdagen i år - typisk konstig tidpunkt. Festen hamnade helgen innan - mest för att lokalen vi ville ha var ledig då!

Bästisen och jag hänger i samma gäng, så ungefär 10 pers på inbjudningslistan är gemensamma vänner... sen visar det sig hur många ytterligare det blir från hennes resp min övriga bekantskapskrets!

Om några veckor ska jag få min julklapp av henne - en middag tillsammans med henne på en mysig restaurang och ANA vad vi kommer gå igång på planeringsprojektet då.. *fnittrar förtjust och är så lycklig över att ha en så go bästis*

• Oms

Ååååååh vad roligt Vickan!! jag bvill oxå planera fest m en bästis!!

min man fyller ju 30 nu i vår men om det ska spenderas pengar så ska det ske i augusti då vi isf kankse åker till England och firandet av Sang MArie (katolsk högtid) samtidigt så tänkte vi bjuda in hans lillasyster tillika min brudtärna till sverige nu i sommar så de har vi en till mun o mätta o betal för i alla dess sammanhang i 3 månader så om vi itne vinenr på lotto så har vi inte råd m allt som vi vill göra...

• Telemarkgrrl

Hej girls!!

Här är det helt galet mycket att göra. Nån (dvs inte jag) har planerat fel så nu måste nån annan (dvs jag) göra klart allt idag som vi trodde skulle vara klart om två veckor. Vilket bland annat handlar om att redigera filer på kinesiska. Inte helt enkelt. :)

Åh, vad roligt med fest, Vickan!!!

Sis, för h-e, varför fick jag inget mejl från dig igår?!?! :[;):[

• Oms

vickan - måste o måste, det e inte lätt att få ett visa ifrån gambia till Sverige och hon har aldrig varit utanför gambia så hon vill nog helst bo här om det var möjligt. nu så e planerna at hon ska flytta till USA om ngt år och vill då passa på och åka hit först.

vi blir inte ensammma m o ha henne hos oss, favorit fastern bor i S-tälje och där bor oxå favvokusinen som e uppväxt som en syster till min man o hans syskon (lång historia, fastern träfade finsk man o flyttade till finland sent 80-tal och lämnade 2 barn ifrån tidigare äkltenskap m min makes familj, så de e fostrade som syskon och inte kusiner. kusin 1 flyttade hit för 4 år sedan och kusin 2 för 2 år sen)

jag gillar den här tjejen så det ska bli kul, vi kommer nog shippa över henne till belgien och danmark oxå där de andra kvarvarande fastrarna bor - men det ksotar en slant.

• Oms

Tubbies - så typiskt att NÅGON ANNAN har gjort fel...hatar sånt;)

Sis - nog för att vi mailar o så men det låter som om jag oxå vill ha mail som jag kanske inte har fått *eller har jag det - vet ju inte vad vi efterfrågar här, haha*

• viktualia

Oms - jag är nog inte tillräckligt generös för att sätta mig i er situation.. känner mig som en missunsamm snåljåp men så är det nog... Fast jag hade nog blivit generösare om jag hade varit i din sits - dvs bor med maken i DITT land.... hm... *grubbel*

Mailet från Sis som Telestubben pratar om är ett mail som Sis skrev till mig efter att jag TOKTJATAT om att Sis skulle komma ur garderoben. Jag fick ett mail till slut, men inte vet jag om Sis kom ur nån garderob precis...

... så jag tror på att vi på nästa tråddate får TJATA på Sis att dyka upp!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3