• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Nämen jag sover inte. :? Jag mediterar. :D
    Nu ska jag däremot äta brunch. :D

• Jamsan

Pela! Den ligger på Regeringsgatan! Det tar nog 15-20 min att gå från Odenplan.. För visst jobber du där?! Jag tror den har öppet på dan...

• Oms

Majsan - bara för att du har börjat jobba på stureplan så kretsar INTE allt kring det...;);) strulpelle skulle det ju stå!

tiger kostymer appropå ingenting är såååå snygga - den dagen jag får råd att köpa ngt till mig som jag inte behöver och som kostar över 500kr *gränsen för spontaninköp för onödiga grejer* ja då blir det nog en tiger kostym!

• viktualia

Oms - du ser!!! vi måste nog ha tråddejt på outlet i Vingåker! fniss fniss!

• viktualia

åååå jag är så fnissigt glad!!

igår babblade jag med min bästis i telefon och vi diskuterade att vi ska gemensamt 30 års partaj (hon fyller en månad före mig). Det ska bli så SKOJ!!!!!!

*hoppistuds*

• Jamsan

AHHHHHHHHHHHH ja Tigerkostymer är så sjukt snygga!!

Igår kväll gick vi upp på vinden för att hämta lite grejer, då hittade jag ett par gamla finbyxor som jag helt glömt bort. Trodde inte jag kunde ha dem eftersom det var cirka 6 år sen jag hade dom, men provade i morse och dom var jättefina!

• Jamsan

*till libanessidan för att sukta på menyn*

• viktualia

åååå igen!!

Lokalen vi ville ha var ledig!! Så nu är det bara att dra igång stora festfixarracet igen!!!

Wiiiihooooooo!!

• Makens Pela

Heja Majsan friskt humör det är du som susen gör!!!!

Mer snusk till trådfolket

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3