• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Nähä... stackars FruLlis bara jobbar och jobbar. Jag fick en goskväll i soffan med maken istället för FruLlan-middag...

Och *ångest är min arvedel* - värsta drömjobbet finns på Platsbanken... men 4 timmar med tåg från Ö.... *djup suck*

• MuffinsTönt

Hehe!
    Det är ett nytt ställe "i" nordstan. Heter ngt med Jensens bôfhus. Ngt dansk namniaf . Ligger bredvid västtrafiken, gamla posten.

• viktualia

Jaha... Jensens böfhus finns på Sveavägen i Sthlm också... men var stängt när mina polare och jag var hungriga i söndags... nästan tur med tanke på hur bråttom vi hade... för HUR skulle jag kunna rusa till tåget om det fanns GLASSBUFFÈ?!?!? *fnittrar*

• Telemarkgrrl

Ooooo men där var ju jag för inte alls länge sen, jag såg ingen glassbuffe!! :(:(:(

Vickis, goskväll med maken låter ju inte så dumt det heller! :)

• Telemarkgrrl

Suck, ibland undrar man vad det är för nötter som utvecklar programvaror. Jag skulle ladda ner ett par foton från mobilen till datorn och då laddade han (!) ner alla mina mp3-låtar till datorn också och nu går det inte att ladda tillbaka dom igen. :[:[:[

• viktualia

Telestubben...tjaaaa jag har ju fått utbrott på Microsoft flera gånger idag... baaaaa

• MuffinsTönt

Jobbigt Telegirl!!
    Det ska jag hälsa till min grabb. Han är nämligen programmerare. :D

Glassen var inte suupergo. Men deras strössel och såser väger upp det. och ANTAL ggr!!! Måste bara gå dit igen. :?

Ett tips bara. Sitt nära glassbaren. Det var liiite pinsamt när man föflyttar sig mellan glassbar och bordet.

• Telemarkgrrl

Muffins, om han jobbar på SonyEricsson så kan du be honom ringa mig! :[:D:[

• Telemarkgrrl

Okej, det är lika bra att erkänna. Muffins, han behöver inte ringa mig, det var ett klassiskt fall av SBR, Skit Bakom Rattarna. Jag hade glömt att man var tvungen att ta ur USB-sladden ur telefonen innan det går att se låtarna på telefonen. :D:DD:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3