• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Hehe! Vilken tur han har då. Ngt säger mig att du kommer inte charma honom. :?:D
    Såg på ice age 2. Min typ av humor! :D

Nu ska jag göra ngt vettigt.

• viktualia

Får nog fortsätta yla över drömjobbet i Mora... varför är världen så himla komplicerad?!?!? *jobbigt*

jaja... idag är det bara onsdagskväll och maken och jag trängs lite mysigt i soffan.. han med senaste numret av Ny Teknik och jag med bärbar dator i knät - typisk ögonblicksbild från vår lilla horisont..

• Oms

Jensens boefhouse ligger på wasagatan oxå Vickan - tvärtemot skybaren ju!!! derad glassbuffé är sådär men maten är bättre och de har öppet på - söndagar till 21:00 dit skulle du ha gått!

Ice age 2 e helt underbar Muffins - jag såg den på premiären och har köpt den till dottern och den e ju sååå kul, men det e 1:an oxå och alla andra Pixar movies med för den delen (är ett fan av hitta nemo och monsters Inc med:))

• MuffinsTönt

Oms
    Då har vi ännu fler saker gemensamt utom titanskruvar. :D

Nemo var ju huuuur gullig som helst. Monsters inc var stört skön. Jag gillar verkligen animerade filmer. Såg på Rödluvan. HAHA!!! Vilken kbäpp historia. Anra sidan häckn var också grym.

För att inte tala om manga! :?:D:?

• MuffinsTönt

Pixar movies... Superhjältarna? Den varsådär bra. :?

• Oms

semlor oxå muffins, glöm inte passionen för semlorna:)
    ja superhjältarna var sådär, det har du rätt i!

• MuffinsTönt

Semloooor!!
    Usch! Du fårinte fresta mig sådär. Det är min svaghet eller ska man kalla det för synd. :?

Måste berätta jag fick låna en japansk manga som heter fruits basket. Den är sååå rolig och charmig. :)

• MuffinsTönt

Nää.. nu stämplar jag av dagskiftet. Dags för sovestund. *ZzzZz*

• Oms

jag e ingen manga fantast - har sett mkt sånt när jag var tonåring men nja, sådär säger jag,

ska oxå logga av nu,

tjingeling

• Oms

och se här nästan 2 timmar senare är jag ff här, haha, har beställt lite kläder online, hade en rabatt som gällde till imorogn och kom på det sent, jaja nu e det klart iaf och Nu, nu mina vänner ska jag SOVA :))

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3