• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Oms . baaaaaaaaaaaa jag vill OCKSÅ äta där!!!!!! JÖ!

jaja.. jag fick canneloni med grymt vitlökssmakande guacamole.. så jag kan nog skrämma iväg vem som helst från mitt rum nu.. ha ha ha

• Oms

Jääääääättegott smakade maten idag:)

det blev lammfärsbiffarna m grönsaker till och fruktsallad som efterrätt...mums!

nu ska jag jobba lite e det tänkt... eller nja, mkt e det väl tänkt men som sagt jag vill ha HELG och har inte tiiiid o jobba nu känns det som...jag vill vara hemma o pussa på maken som precis kommit hem ifrån skolan och vill att jag kommer hem och myser lite m honom...suck... varför måste man jobba för....;)

• viktualia

OmsisPomsis... jag ska vara i Ua kl 19 (dvs lämna sthlm med ett tåg som går 18.10). Annars är jag fri som en fågel!

Nån mer som vill gå på shoppingrunda med Omsis och mig - eller kanske käka lunch nånstans?!?

Majsan tex - det är dags att du kliver ur dimmorna och träffar oss IRL!!!

• Makens Pela

Biff á la Lindström blev det här. ingen höjdare men mätt blev jag och det var ju huvudsaken.

• viktualia

Pela - snablar.. jag som är så nyfiken och så verkar sverige.nu sajten vara halvt paj... ååå ska jag behöva antingen avslöja nån annan adress eller vänta till ikväll.. båda känns plågsamt.. ha ha..

kanske skulle testa att ARBETA lite - vad tror du om det?!?!

• Makens Pela

Den som väntar på nått gott, Vickan *flin*

Jag kan itne jobba. Systemet är paj fortfarande. Det blir väl så att jag får jobba över i stället!!!!

• Makens Pela

INTE...jag kan INTE stava INTE när det ska gå fort!!

• Telemarkgrrl

Pelis, jag är minst lika nyfiken som Vickan på dig!! Du kan kanske mejla mig på telemarkgrrl@hotmail.com så jag kan vidarebefordra det till Vickan? :D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3