• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Var är Tubbisen idag då???

TUBBBBIIIIESSSSSSS!!! tjoho *försöker låta pigg o hurtig* ska du följa m mig o Vickan 17/2 (förövrigt min dotters födelsedag men vi firar henne dagen därpå)och shoppa eller fika eller luncha eller ngt???

snartis - nu e du frisk så välkommen:)

Majsan - kom ut ur garderoben nu!!

eller kanske...Frullan... ? *jag hintar vidare till di;);)*

nenne - du gillar ju Sthlm - kom igen nu! en liten tur en lörd i mitten av feb lockar väl?

muffins - har du inte studentrabatt på X2000;)?

Sis - du måste ju sondera terrängen...;)

Pela - sthlm en helg kanske?

hjar jag glömt ngn??? Jessie frågar jag inte ens förresten har hon gått o gömt sig:(

• viktualia

Pela - sverige.nu sajten verkar ha dött idag.. så jag föreslår att du mailar via Telestubben... jag orkar inte skaffa fler hemliga adresser...

• Telemarkgrrl

Vad du skriker, Oms! :D

• Oms

m en känndeomskopia till mig tubbies - jag vill OXÅ veta ju!!! och Pela - jag kan skriva tillbaka till dig med:)

• Telemarkgrrl

Oms, du måste ju komma ihåg att jag inte är lika långt ifrån dig längre! Det räcker med att viska. :)

• viktualia

Omsan - FruLlis är bortrest då... på såndärna bröllopsresa med sin make.... hon kommer hem i slutet av februari...

shit... vilken grej.. tänk er 10 BT-brudar på shoppingrunda... baaaaaaaaaa vilket kaos..näee... käk nånstans blir nog bättre!

• MuffinsTönt

Tjoho!!
    Jag ska genast kolla upp SJ priserna. ;)

Pela
    vill du oxå ha mejl fårn mig? :?

• Oms

*ok Tubbies, jag viskar... Vill du följa m o träffas 17 februari?*

• Oms

Ja Frullan har då alltid en ursäkt;)

• Telemarkgrrl

Hmmm, jag måste fundera lite på det. Vi ska ha middagsgäster hemma den kvällen och eftersom jag känner både mig och min make så vet jag att det kommer att behöva handlas och lagas mat och städas där på dagen. Min lilla gubbe kanske inte skulle bli så där jätteimponerad om han fick göra allt jobbet själv.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3