• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Ja jisses en sån brud! Vad finns det att gnälla över!!! I-landsproblem var rätta ordet!

• viktualia

FruLlis - det är ingen fara med mig! Mest synd om dig som jobbar som en gnu och inte hinner något annat!

Själv fick jag en mysig kväll i soffan med maken - verkligen inte fel det heller.

Pela - Lät ju som riktigt riktigt seg kurslitteratur....

Stubben - filtret kanske är lite ont mot dig.. hårt liv i så fall

Omsan - beställa kläder på nätet - måste säga att jag är en fegis på den fronten.. får ALDRIG rumpan ur... fast jag handlar allt möjligt annat på nätet

Sis - snygg poesi om hållplatser på internetrundturen!

Alla - nån som undrar vad mitt drömjobb är för något?! Här är en länk... fast jag vill INTE flytta till Mora..
    platsbanken.ams.se/direkt/36/070130,120050,060909,10,5099236.shtml
    Men jobbet är exakt det jag vill jobba med!

• Makens Pela

Vickan det där jobbet såg ju jättebra ut..om man haft den utbildnignen vill säga och det bör ju du ha då...*ler*
    Jag gillar Mora men vet inte om jag skulle vilja bo där! Och båda bör väl ha jobb antar jag. FÖr den pendlingen du pratar om är ju inte rolig!

• viktualia

Pela - japp jag har precis den utbildningen. Och min prins till make satte sig omedelbart och spanade efter företag/arbetsplatser inom en typ 15 mils radie från Mora för att se om HAN också kunde söka något. Tyvärr hittade han närmsta vettiga ställe i din bostadskommun och japp.. på samma företag som din make... och det är ju "rätt" långt ifrån dig till Mora...