• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Morning girls!

(Yes, i Sis värld är det morrom just nu, just idag)

Åh sorry Tellis, det grejar vi! :( Men inte nu, för det hinner jag inte. Men jag skickar ikväll eller imorgon!!

Vicks- vad meeenar du?! Jag tyckte ju jag outade mig nåt oerhört!! :o :)

Jaha, får väl avancera då...

Kram allihop, Sis gotta go.

• Sister of the Night

Oms - mejl kommer!

Fast lite senare än nu. *kram!!*

• Sister of the Night

*stressad Sister loggar ut*

• Zozo

Hello girls!

är aktiv pa jobbfronten som tusan.. jobbar ju bara till 15.40 om dagarna tom 23/2 sa det gäller att fa ngt gjort...

Stor kram till er alla - mycket att göra med flytt o skräp men allt är bra annars och ikväll kommer maken hem fran Lux.. tralladida!

• nenne78

wehooo
    hello alla glada!
    hej zozo - det var länge sen, eller har vi gått om varandra?

ni som fyller 30 (som en annan har jättemånga månader kvar till) vad vill man ha?!?!? Min man fyller i höst och först tänkte jag ge honom en åktur med en formel 1 men det kostade ju som en resa till Långtbortistan. Är ändå inne på en upplevelse...

• nenne78

kollade lite på liveit.se men.. bäst att ge ett presentkort men hur kul är det?!?!?

• Oms

Ja som 30-åring önskade jag mig en superbra digitalcamera m flera minneskort photoskrivare till och det fick jag, så jag var nöjd!

har arrat flera 30-års fester för andra förut bla var pengar till körkort en present, eller en ny ridsadel till en hästmänniska (en annan hästtjej fick en resa till irland och ut o rida i en vecka mellan pubarna)

brorsorna har fått resor och elektroniska prylar allihopa när de fyllt år och det har alltid varit uppskattat.

svårt, men vad e han för typ av kille? gillar han överraskningar? äventyr? att lägga pengar på "onödiga" saker? etc min man gillar INTE sånt och därför blir det inget av det när han fyller heller.

så det e väl

• Snart så....

Nenne, mata vargarna på Kolmården eller nått sånt då? Kolla på deras hemsida, finns flera saker man kan göra

• nenne78

min man är så svår. Han älskar prylar, men skulle jag köpa en cykelpryl så vet han redan vilket märke och sort han skulle vilja ha och eftersom han gillar överraskningar så kan jag ju inte fråga innan eftersom jag är totalt ointresserad av dessa kransar och däckdimensioner, styrstång och utväxling så kan jag inte fråga rakt ut heller. *S*

men jag hintade om att jag hade kikat på en kurs i formel 3 men att det var för dyrt, och han blev glad av att jag bara hade tänkt tanken. Så jag ska tänka en massa bra saker och sen får han en blomma. mooahahahaha!

Men jag tror han skulle bli glad för både resor och prylar. Han vill ha en digital systemkamera (att lägga till vår samling... ) ... ett dykcertifikat kanske?

• nenne78

å han är ju värd det bästa...

snartis
    aah... såg att det fanns på liveit, men jag tror han skulle tycka att hajarna var coolare eftersom de inte finns i skogen där han är ifrån (och tur är väl det för jag har total hajskräck, fast en haj i skogen skulle nog vara ganska ofarlig)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3