• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Förresten. En annan sjuk grej är att våra lägenheter kostar ungefär lika mycket.
    Bara tro mig när jag säger att det är _SÅ_ skumt!! (Jag bor liksom inte i Stockholm...;))

• Oms

fast din e säkert större än min kan jag tänka mig...

vi skulle ha haft visning imorogn men de drog sig ur via mail ikväll *vi har mailat hela tiden men det lät lite värre när jag skrev att de drog sig ur via magi:)* detta då de ringt till vår konsult och konstaterat att föreningen inte kommer att få köpa loss fastigheten snart nog - så de vill inte ta risken... men kom igen - vad vill de ha en trevlig lgh eller kapital??? deras egna lgh blir ju inte några bostadsrätter alls så vad vill de liksom...

blir så trött på dessa golddiggers! hela sthlm kryllar av dem! jag har chans att tjäna en bra slant på min lgh men jag vägrar att utnyttja lgh till det när jag kan bo bra i en hyresrätt...man tänker annorlunda helt klart

• Sister of the Night

*nu har du ett litet reflektionsmejl!*

• Sister of the Night

via magi :D :D :D

• Sister of the Night

Jag och sambon kan ta din lägenhet! NUUUUUU!

Fan också, att inte vi har den där lyan du vill ha i utbyte

Egentligen är det ju rätt synd om ALLA lägenheter ska bli insats i Storstan. Och det blir de ju snart, i den här takten.

Hur ska folk utan kapital kunna bo då...?

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!!

(Idag är jag glad för bussen kom som den skulle. :))

Sis, det är nog inte så många i Stockholm som har kapital och kan köpa sina lägenheter kontant utan svaret heter lån. Man får liksom acceptera att man aldrig någonsin kommer att kunna betala av dom.

På tal om shoppinglistor förresten, jag är så a n a l att jag skriver mina inköpslistor i den ordningen som man går genom affären (först kommer man till köttavdelningen därför står alla köttsaker först på listan, sen grönsaker, kolonial, bröd osv). :D

• nenne78

god morgon!

storhandla... njae! Vi gör matlistor efter vad vi ska äta och handlar enbart efter den listan. Inga större utsvävningar... Vi handlade allt möjligt shit förut men insåg att hälften fick slängas... Har man ingen middagslista så hamanr allt möjligt i korgen enligt mig. Å sen när man kommer hem finns inget man kan kombinera. Typ sill, tortillas och jordgubbssylt.

• Sister of the Night

Tellis

Nja, det misstänkte jag ju :D
    I min tankevärld är det mera "fast tjänst-lånmöjlighet-köpa lägenhet" som är mantrat i sammanhanget. Eller rent kapital förstås! Men som sagt, hur många kan skryta med ett par mille på banken....? :D

• Sister of the Night

nenne

Haha, låter som mina fantastiska shoppingraider under påverkan av intensivt middagssug. Då vet man aldrig riktigt vad som kommer med eller inte :D

• MuffinsTönt

Gomorrn!
    Här skiner solen. :o

På tal om inköpslista. Jag måste ha det! -Även för 5 grejer. :D De är ju såååå irriterande att glömma av den 5:e saken. :? Sen är jag ju glömsk också. Eller tänker på viktigare saker.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3