• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Sister, jo, det är nog så det ser ut. Jag fick en provanställning i Stockholm och två dagar senare fick jag (och en kompis) ett förstahandskontrakt på en 4:a i Skarpnäck. Sen efter ett år hade jag fått fast tjänst och då köpte jag en 1:a innanför tullarna. Sen är det bara att byta upp sig med jämna mellanrum. ;);)

• Sister of the Night

Men förstahandkontrakt var ju inte illa väl?
    Aha, det är SÅ det går till?!

• viktualia

Godmorgon - mycket sömn är bra! Om nu någon hade råkat missa det - ha ha ha!

Det känns i alla fall att kroppen mår bra av att jag sovit ordentligt två nätter i rad. Definitivt ingen Einsteinupptäckt - men livets små utmaningar facinerar mig onekligen..

Ska ägna delar av dagen åt ett Sisyfosarbete och skriva en hysterisk referenslista... HEMSKT segt.. 2 decimeter hög pappershög med div dokument ska noteras som korrekta referenser... håhåjaja...

• Sister of the Night

Gomorron Muffin! :)
    (Och ni andra med såklart!)

• viktualia

Apropå mathandling - aldrig nånsin storhandling, har helt enkelt inte testat det konceptet.

Komihåglapp - jo det har jag ganska ofta men jag är så yr i bollen att det inte är säkert att jag kommer hem med allt som står på lappen i alla fall.. ha ha ha...

• nenne78

handlar aldrig med vagn, bara med korg. Då brukar det bli lagom att bära hem.

• viktualia

nenne - jag med.. vagnar är farliga... då orkar jag inte kånka hem joxet... vi bor dessutom typ 5 min promenad från stans bästa mataffär - så varför anstränga sig med storhandling.. hi hi hi hi

• MuffinsTönt

Här i Götet har dem börjat med korg på hjul! Asså vanliga korgar med 4 små hjul och en jättelång "grepp" som man kan DRA omkring. Skitroligt är det! Roligast är det när man bara har EN mjölkpaket och envisas med att DRA korgen. :D:D:D

• Sister of the Night

Muffin

Vad fuuuuult det lät :D

• MuffinsTönt

Sis
    Är du här på dagskiftet OXÅ??? Det har jag missat! :o :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3