• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Oms, så kul att du ska träffa din pappa ordentligt efter så lång tid!! Hur gick det?? Jag är imponerad att du är så cool, jag hade nog varit ganska nervös. Kändes det okej, inte obekvämt/pinsamt eller så? Och hur var hans nya fru?! Åh, vad spännande! Berätta gärna om du vill! :):)

• Sister of the Night

Gomorron babes

japp - gomorron :D
    Sister har tatt sovmorgon idag.... *seg i skallen har jag också blivit på kuppen. Hu.*

Tack för peppen! Om det någonsin ka bli av så kan det nog minsann behövas lite av den varan. Det känns som ett så enormt stort projekt att det är näranog omöjligt... (Men sen får man ju faktiskt inse att folk flyttar dit hela tiden, så går gör det ju ;))

Men det låter väldigt trevligt, med Gamla Stan och alla fik och klubblivet som Omsan tar upp om och om igen och så vidare :)

Tihi, ja, "aggro" är väl inte direkt vad jagkänner mig som normalt... Jag har krivit ett svar på det där nu, hoppas det är utrett.
    Men jag kan verkligen förundras över att man kan bli så otroligt missförstådd här - jag är verkligen ingen elak typ irl! :o

Muffin, jag är avundsjuk på ert regn!! Här är snö.
    bLÄÄÄÄÄÄH... :(
    (Och vi vet ju alla vad hon anser om snö, right...? ;) :D)

Oms, vilken grej.
    Hur känns det egentligen?
    Kan tänka mig att ett sånt möte även innehåller en del spänningar... Att inte träffat sin förälder på så länge lär ju sätta något spår.

Jag hoppas att det blir ett lyckat möte för er!!

• Telemarkgrrl

Bra svar, Sis! JAG har iallafall förstått hela tiden vad du menat. :):)

• Sister of the Night

Tellis

Tack för input! :)
    Skönt att höra - jag tycker jag är tydlig, men sån där gånger undrar jag ju ;) :D

• MuffinsTönt

Tjena!
    Vilken tråd är det Sis och Telegirl snackar om. Hon hänger alldeles i för många trådar för att jag ska hitta. :D :?

• Sister of the Night

*fniss!*

"Hänger i för många trådar" :D

Jag är en spindel! :o :D

Nä, tråden vi menar är den som handlar om en tjej som känner sig rådvill då hennes förra kärlek dykt upp. Detta ställer en hel del saker på sin spets och TS har ingen aning om vilket val som är det rätta.

Tror den heter nåt i stil med "Otrohet - knepig situation".

• MuffinsTönt

Aha! Den har jag sett. Men orkade inte läsa och kommentera. Jag får väl se "vem" det är som anklagar min favoo Sis. :D

• Sister of the Night

Muffin

Din sötnos!

*blir glad* :)

• MuffinsTönt

Hihi!
    Va glad jag blir när du blir glad. :D
    Vill verkligen läsa den tråden men nu har jag fastnat på en tatueringssida med jätte många fina bilder. Får läsa den imorrn eller ngt. :?

Men jag är säker på att du sa ngt bra och klok. Du gör du ALLTID. :?:D

Är det nån här som har addat mig på msn?

• viktualia

Vickan is back!!!!

Och har nu ägnat en lång stund åt att läsa ikapp...

Kommentar om det där med husköp/ackumulering av kapital/bo i stad man inte trivs i osv...:

...alla sätt är bra utom de dåliga.... jag får väl återkomma efter att jag gjort en samhällsekonomisk analys i frågan...

Majsan - såg att du undrade vad jag gjorde i Sthlm. Svar: Satt i sammanträde i min föreningsvärld. Ska ägna nästa helg också åt det - fast då mer i konferens/årsmötesform. Så Japp! Jag är i Sthlm nästa helg igen - UTAN att sammankalla till tråddejt... snyft!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3