• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Sis! Du har ju alla oss galningar som bor här i stora staden och vi klarar ju oss utmärkt och vi kan ta hand om dig och visa dig vägen till jobbet

Nä nu kastar jag in handduken och går till sängs tror jag...

• Jamsan

Men sister när går du och lägger dig då?! Kan inte du också gå och lägga dig nu så slipper jag få sån separationsångest

• Sister of the Night

Haha.... :) :) :)

Det låter bra det, då får ni bli mina personliga vägvisare! (oj va flott det lät ;) :) :))

Jadå. Jag lägger mig nu. *trampa trampa mot sängen*

Sådärja, nu sover jag...
    Va? Vadå "TROR MIG INTE"???? :o

;)

• Jamsan

hahaha nej jag tror dig inte jag lovar att du sitter minst 3 timmar till din lilla nattuggla

Jag ställer upp som personlig vägvisare om du kommer till stan

Själv släpar jag mig till sängen och tjejtidningarna nu, kram på dig!

och sov gott, när du nu går och lägger dig

• Sister of the Night

Kramis-jamis! ;) :) :)

• MuffinsTönt

heeregud va ni håller på och skriver in på natten. Känner mig som en gammal tant som går och lägger mig "tidigt" :o

Jag bakar faktiskt inte så ofta. De 2 senaste månaderna har varit lite oftare. Måste ju lära grabben det viktigaste i livet. :o:D

Så var det Söndag. *suuuck* Ochdet regnar också. Jag behöver sol! annars blir jag så lätt deppig. Hahaha! Låter som värsta instabila typ. :D

Ha det gött tjejer!!!

• Telemarkgrrl

Go morron go morron!! Eller kanske snarare go förmiddag!

Jag är inte alls bakis idag! Hurrrra! Helt oväntat. :)

Vi har ätit frukost och diskat efter igår. Så vad gör man nu? Går ut och fikar? Går på bio? Ja, vi får se.

Men Muffins, regnar det i Göteborg? Vad trist, här i Stockholm är det sol och snö och minusgrader. Gör helt klart söndagen lite trevligare.

• Telemarkgrrl

Sissisen, det är klart du törs flytta till Stockholm! Visst, det är stort här men precis som Majsan säger så har du ju åtminstone tre tjejer här som kan visa vägen. :):) Vill man ha en lägenhet innanför tullarna så är det megalång kö men kan man tänka sig att bo i någon förort så är det faktiskt inga problem att få lägenhet.

Sissisen igen, jag tycker att det är fantastiskt roligt att du blev kallad för "aggro" i den andra tråden!!! Det är ju så galet att det är skrattretande. :D:D:D

• MuffinsTönt

Japp! Lika bra att det regnar. Så det tar bort all snö och IS.

Bio! Filmfestivalen har börjat och jag kommer inte kunna gå. Har itne alls råd eller tid för det. :(

Ska nog bara va hemma och lata mig. Eller nåt...

• Oms

tjenis girls!

kikar in en sväng innan jag o dotra ska på middag hos... pappa - mannen vars nya fru och hus sen 2 år ingen av oss har sett... spännande...

dottern e tokladdad medan jag mer tänker på alla frågor som jag kommer att få av resten av släkten när mötet väl är över... jaja, jag tar med mig kameran så har vi ngt att titta på och kommentera oxå:)

Sis- klart du ska hit!! sååå svårt e det inte, o hade du inte varit så förbaskat hemlig hade vi säkert kunnat komma m fler preciserade förslag och tips;)

Tubbies - härligt att må bra även dagen efter för mkt vin o godsaker i sena timmen:) ngn sol har jag iofs inte sett här på de östra delarna av staden men vädret e fins ändå:)

kollar på "Så ska det låta" som vi spelade in i fredags *ja, jag gillar musikprogram* och de här tvillingarna som var med är så grymt duktiga! både jag o dotra sjunge med för fullt *ja mannen jobbar idag*

nä, nu e det dags o fixa håret på dotra,
    c u later!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3